حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آغاز هیجان در سرزمین ژرمن‌ها

  • کد خبر: ۱۴۶۴۳۵
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
آغاز هیجان در سرزمین ژرمن‌ها
بوندس‌لیگا پس از ۲ ماه تعطیلی دوباره شروع شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ فوتبال باشگاهی آلمان پس از حدود ۲ ماه وقفه، از دیشب با دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و لایپزیش دوباره آغاز شد و هیجان را به ورزشگاه‌های آلمان برگرداند. باواریایی‌ها برای دفاع از تاج‌وتخت همیشگی و ظاهرا ابدی‌شان آماده می‌شوند، زنبور‌ها با دیوار زرد خود در پی نیش‌زدن به اقتدار بایرن خواهند بود، لایپزیش به ادامه تلاش برای تبدیل‌شدن به قدرتی تازه در فوتبال آلمان می‌پردازد، فرایبورگ و اینتراخت‌فرانکفورت فصل خوبشان را از سر می‌گیرند و یونیون‌برلین برای بازسازی شگفتی نیمه‌کاره‌اش دست‌به‌کار خواهد شد. در پایین جدول هم شالکه برای جلوگیری از تکرار فاجعه تقلا می‌کند، بوخوم و اشتوتگارت برای بهبود اوضاع و فرار از سقوط می‌آیند و لورکوزن با سردار آزمون در پی پیداکردن شخصیت گم‌کرده‌اش است.

پادشاهی ابدی مونیخی‌ها

ماجراجویی یونیون‌برلین در صدر جدول بوندس‌لیگا و زمزمه‌های افت بایرن‌مونیخ پیش از شروع جام‌جهانی خوابید و بایرن بازهم در بالاترین نقطه فوتبال باشگاهی کشورش ایستاده است. آن‌ها که در لیگ قهرمانان اروپا شاهکار صعود آسان از گروه مرگ را داشتند، برای شاهکار اصلی خود و ادامه پادشاهی بر بوندس‌لیگا بازگشته‌اند. بایرن اشتباهاتش را پشت‌سر گذاشته است و با جذب یک دروازه‌بان برای جانشینی مانوئل نویر مصدوم به میادین بازمی‌گردد تا دوباره به قهرمانی همیشگی و سلطنت ابدی‌اش در لیگ داخلی بپردازد. برخی این قدرت‌نمایی بایرن را دلیل بر هیجان کمتر بوندس‌لیگا می‌دانند، اما زاویه نگاه دیگری هم هست که نشان می‌دهد هفده تیم هر فصل چگونه تلاش می‌کنند تا بالاخره تیمی به‌جز بایرن‌مونیخ بر بام لیگ بایستد و این تلاش دسته‌جمعی مقابل یک ابرقدرت هم دست‌کمی از رقابت‌های هیجان‌انگیز در دیگر لیگ‌ها ندارد.

سلسله تعقیب‌کننده‌ها

از رتبه دوم جدول که در اختیار فرایبورگ قرار دارد تا جایگاه ششم جدول هجده‌تیمی بوندس‌لیگا، همه می‌خواهند افتخار ایستادن پشت‌سر بایرن را به‌نام خودشان ثبت کنند و درصدد افتخار بزرگ دیگری با عنوان به‌زیرکشیدن غول فوتبال آلمان هستند. دورتموند به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب سال‌های گذشته بایرن با تکیه بر ستاره‌ای مانند بلینگام بازمی‌گردد تا این‌بار بدون اشتباه روی نزدیک‌شدن به مونیخی‌ها تمرکز کند. یونیون‌برلین که یک شگفتی نیمه‌کاره را رقم زده بود، با هدف تکرار روز‌های خوب آغاز فصل رقابت‌ها را از سر می‌گیرد. فرایبورگ به‌عنوان جدی‌ترین تعقیب‌کننده بایرن‌مونیخ درصدد فرصتی برای نزدیک‌ترشدن به صدر است و لایپزیش و فرانکفورت هم در سلسله تعقیب‌کنندگان بایرن‌مونیخ حضور دارند و به تلاش برای کسب بهترین نتایج ادامه می‌دهند. تعقیب‌کنندگان بایرن باید هشیار عمل کنند، از کمترین خطا‌ها هم جلوگیری کنند و در بزنگاه توقف صدرنشین، عرصه را برای ادامه سلطنت مونیخ تنگ‌تر کنند. این پنج تیم یک آرزوی مشترک دارند و هرکدامشان هم به این آرزو برسد، دیگر تیم‌ها را تا حدی خوش‌حال کرده است؛ آرزوی بزرگ قهرمان‌نشدن بایرن‌مونیخ.

کابوس‌های تمام‌نشدنی شالکه

این فصل برای تیم باریشه شالکه به بدترین شکل ممکن درحال سپری‌شدن است و طرف‌داران این باشگاه کم‌کم درحال فراموشی روز‌های اقتدار تیمشان هستند. دغدغه‌های شالکه در این سال‌ها از ایستادن پشت‌سر بایرن و تلاش گاه‌وبیگاه برای سدکردن راه قهرمانی این تیم به تقلا برای زنده‌ماندن در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان تنزل پیدا کرده است و آبی‌های گل‌زن‌کرشن که به معدنچی‌ها معروف هستند، باید تلاش کنند فاجعه سقوط به دسته پایین‌تر به این زودی تکرار نشود.

لیگ آلمان این هفته به غیر از دیدار دیشب بایرن‌مونیخ و لایپزیش، میزبان رقابت لورکوزن و مونشن گلادباخ است که حساسیت‌های خودش را دارد و تیم‌هایی مانند دورتموند، یونیون‌برلین و فرانکفورت هم چشم امیدشان را به توقف بایرن برای بهبود اوضاع در جمع بالانشینان دوخته‌اند. آلمانی‌ها که با حذف از جام‌جهانی زمستان سردی را شروع کرده بودند، حالا بار دیگر می‌توانند از فوتبال لذت ببرند. داستان پرهیجان بوندس‌لیگا دوباره آغاز شده است و تماشاگران آلمانی می‌توانند با فراموشی کابوس جام‌جهانی، دوباره با فوتبال آشتی کنند و هیجان رقابت‌هایی را که هنوز به نیمه هم نرسیده است، تجربه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->