ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد تداوم وزش باد و بارش باران در خراسان رضوی(۷ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم
سرخط خبرها

کدام مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۴۶۷۸۶
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
  • ۲
کدام مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت کلیه ادارات و بانک‌های استان از روز دوشنبه ۳بهمن‌ماه به روال عادی و روند آموزش در مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرستان‌ها غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری مستمر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان در پی ادامه پایداری جو و شرایط آلودگی هوا، افزود: با تصمیم این کمیته، فعالیت کلیه ادارات و بانک‌های استان در روز دوشنبه (۳ بهمن‌ماه) مطابق با روال قبل برقرار و فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه ها در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر و نیز بخش.های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر، نجف‌آباد، کاشان و آران و بیدگل و همچنین شهر سجزی به‌صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

وی اضافه کرد: امتحانات دانشگاه‌ها مطابق با برنامه قبلی کماکان به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

شیشه فروش تصریح کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند از جمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری‌های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند زیرشش سال، در روز دوشنبه ۳بهمن‌ماه به صورت دورکار انجام خدمت خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برخی اقدامات به منظورکاهش فعالیت منابع آلاینده هوا تصریح کرد: از واحدهای صنفی و تجاری خواسته شده است تا با کاهش زمان فعالیت خود تا ساعت ۱۸، ضمن کمک به کاهش ترددها و کاهش آلایندگی منابع خودرویی، به بهبود شرایط حاضر کمک نمایند.

شیشه فروش اضافه کرد: اعلام به موقع و دقیق پیش بینی ها و تغییرات جوی، پایش مستمر وضعیت شاخص‌های آلودگی هوا و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت توسط ادارات هواشناسی، محیط زیست و بهداشت از دیگر مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان است.

وی ادامه داد: تمامی مراکز آموزشی مکلف به خاموش نمودن سیستم‌های گرمایشی اماکن بلااستفاده و ادارات نیز مکلف به خاموش نمودن موتورخانه‌ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد هستند.

وی تاکید کرد: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
پس وزیر آموزش پرورش گفتن که از دوشنبه همه مدارس سراسر کشور بازه پس چرا تعطیل ویکنین معلوم هست چه خبره تو کشور شورشو درآوردین
رها
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
اگر یک هفته تعطیلی برای همه مقاطع از همون اول می دادید الودگی رفع شده بود وقتی ماشین از خونه میاد بیرون چه یه نفری بره چه سایر اعضا خونواوه راهم برسونه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->