آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود آب هویج را با این گیاه ترکیب کنید خاصیتش چند برابر می‌شود  بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۵ درصد افزایش حقوق هم نمی‌توانند زندگی کنند جایگزین‌های مفید و جادویی شکر | با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید پنج راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد | اگر سابقه ابتلا به آلرژی‌های بهاری را دارید، این مطلب را بخوانید
سرخط خبرها

روند کاهشی دما در خراسان رضوی (٣ بهمن‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۴۶۹۳۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
روند کاهشی دما در خراسان رضوی (٣ بهمن‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواخر هفته روند کاهشی دما در‌ استان ادامه دارد. در مشهد دمای هوای شبانه بین منفی ٧ تا ٩ درجه خواهد بود. 

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان باخرز با منفی ١١ درجه سردترین و شهرستان سبزوار با ١٠ درجه گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین منفی ۶ درجه و ۴ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در سردترین ساعات به منفی ۴ درجه و در گرم‌ترین ساعات به ٧ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواخر هفته روند کاهشی دما در‌ استان ادامه دارد. در مشهد دمای هوای شبانه بین منفی ٧ تا ٩ درجه خواهد بود. 

رضایی‌پور ادامه داد: با توجه به پایداری جو، افزایش آلاینده‌ها را در شهر‌های صنعتی از جمله در شهر مشهد مقدس خواهیم داشت. همچنین با عبور امواج ضعیف از نواحی شمالی استان از عصر امروز آسمان ابری و احتمال بارش پراکنده باران در مناطق سردسیر و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد کیفیت هوای این کلان‌شهر در ۲۴ ساعت گذشته با عدد شاخص کلی ١٠۶ بود و هم‌اکنون با عدد شاخص ١٠٠ در شرایط قابل‌قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->