شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

مدارس تهران فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل خواهد شد؟ + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۶۷۹۰
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
  • ۱۲
مدارس تهران فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل خواهد شد؟ + فیلم
آلودگی هوا دوباره فعالیت مراکز آموزشی را به چالش کشیده است و تهران نیز یکی از شهرهایی است که در صدر غیرحضوری شدن مدارس است.

به گزارش شهرآرانیوز، با تداوم آلودگی هوا، انتظار می‌رفت که مدارس تهران در روز دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ نیز تعطیل باشد. اما وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگویی اعلام کرده است که فردا همه مدارس تهران باز است.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در بخش خبری تلویزیون درباره چگونگی فعالیت مدارس بیان کرد: با توجه به روند حضوری شدن مدارس از امسال، طی ماه‌های اخیر شاهد تعطیلات پیاپی بودیم که طبق مذاکرات انجام شده با عوامل دخیل در تصمیم‌گیری برای تعطیلات به لطمه زدن این روند به آموزش در مدارس تاکید داشتیم.

وی ادامه داد: بر این اساس رئیس جمهور هم دستور دادند تا تعطیلی‌ها کاهش یابد ضمن آنکه شاخص‌های جهانی برای تعطیلی مدارس نشان می‌دهد این روند در کشور درست نیست.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به این شرایط از فردا مدارس تهران و سایر استان‌های کشور در تمام مقاطع تحصیلی به طور حضوری دایر خواهد بود.
نوری با اشاره به اینکه بارها به این موضوع تاکید کردیم که مدارس آخرین جایی است که تعطیل می‌شود، گفت: باید روند این تعطیلات و آثار منفی را هر چه زودتر جبران کنیم.

وی درباره برگزاری امتحانات باقی‌مانده از نوبت اول اظهار کرد: با توجه به اینکه نوبت دوم مدارس در حال شروع شدن است به شورای مدارس این اختیار داده شده است که در خلال برگزاری کلاس‌ها در نوبت دوم امتحانات باقی‌مانده از نوبت اول برگزار شود.

تعداد بازدید : 553
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
Bita
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
توروخداااااااااااا تعطیل کنیددددددد خیلی سردهههههههههه
محی:)
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
مضخرفه فردا باید عین چی تو این سرما بلرزیم:/واقعا که
متنفر از وزیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
مردک نفهم
رادین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
ببخشید حواسم نبود ولی راست میگی
ابوالفضل عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
0
خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
الودگی هوا به وزیر آموزش وپرورش چه ارتباطی داره؟ مثلا کمیته اضطرار دارن اخه
ناشناس
United States of America
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
هوا آلوده به ذرات سمی است بچه ها مریض ریوی میگیرند و هزار تا گرفتاری برای خانواده ها درست میشه از درس عقب بیفتن بهتره یا مریض بشن
سهند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
احیانا نظری در مورد کنترل آلودگی هم بدید بد نیست عمل به کنار
ندا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
ببند تو
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
بچه ها تو خونه هم دارن اموزش میبینن... سلامتیشون خیلی مهم تر هست...
مهدیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
آخه چرا تشخیص نمیدهید
اینجوری به بچه ها لطمه میزنید من توی خونه سردرد های عجیبی میگیرم و بچه مو بیرون نمی‌برم اونوقت شما بااین تصمیمات بی فکرانه به بچه ها لطمه میزنید
خدا ازتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
0
0
بابا تعطیل کنید بخوانیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->