نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر
سرخط خبرها

انتقاد‌ها از فروش بلیت یک میلیون تومانی درلیگ برتر

  • کد خبر: ۱۴۷۷۳۷
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
انتقاد‌ها از فروش بلیت یک میلیون تومانی درلیگ برتر
هواداران فوتبال که عموما از قشر متوسط و حتی ضعیف جامعه هستند انتظار دارند قیمت فروش بلیت بازی‌های لیگ برتر تعدیل شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال و ملوان درهفته هفدهم لیگ برتر بعد از ماه‌ها با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار شد. تصمیمی که باعث خرسندی جامعه فوتبال است و پیش بینی می‌شود ادامه این روند منجر به بازگشت صد در صدی تماشاگران به ورزشگاه‌ها شود.

با این حال، اما شیوه قیمت گذاری بلیت‌های بازی استقلال و ملوان محل بحث است و این سوال به وجود آمده که چرا تصمیم گیران در سازمان لیگ بلیت‌هایی به قیمت یک میلیون تومان را به فروش گذاشته بودند؟

درحالی که بلیت پشت دروازه‌ها ۱۰۰ هزار تومان اعلام شد و بلیت‌های روبه روی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان، اما در تصمیمی عجیب بلیت یک میلیون تومان برای جایگاه ویژه درنظر گرفته شد که بسیار نامتعارف و عجیب بود.

با توجه به سطح درآمد درجامعه انتظار می‌رود که متولیان فوتبال ایران نسبت به قیمت گذاری بلیت‌ها تجدید نظر کنند وقیمت‌های معقول‌تری را از تماشاگران فوتبال طلب کنند؛ تماشاگرانی که عموما از قشر متوسط و حتی ضعیف جامعه محسوب می‌شوند وبرای خیلی‌ها پرداخت بلیت ۱۰۰ هزار تومان برای تماشای یک فوتبال معمولی هم قابل توجه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->