نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اعتراض ساپینتو به زمین تمرین استقلال

  • کد خبر: ۱۴۷۵۶۷
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
اعتراض ساپینتو به زمین تمرین استقلال
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال مصدومیت محمد محبی درجریان بازی با ملوان را ناشی از نداشتن زمین تمرین مناسب می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درجریان بازی استقلال و ملوان محمد محبی با مصدومیت مواجه شد و به ناچار میدان را ترک کرد ریکاردو ساپینتو دلیل این مصدومیت را وضعیت نا مناسب محل تمرین استقلال می‌داند. موضوعی که می‌تواند برای مدیران باشگاه استقلال بسیار جالب توجه باشد. ساپینتو دراین باره گفته: «دلیل تعویض محبی این بود که او در کمر خود مشکل و درد دارد. این اواخر برای ما از لحاظ مصدومیت خیلی سخت شده است. زمین چمن استقلال مشکل دارد، زیرا مصدومان زیادی داشتیم. سعی کردیم این مشکل را حل کنیم و حل خواهیم کرد.»

پیش از این نیز ریکاردو ساپینتو نسبت به نامناسب بودن زمین تمرین استقلال هشدار‌هایی داده بود که این موضوع با ناراحتی مدیران باشگاه استقلال همراه شد، اما به نظر می‌رسد مشکل همچنان پا برجاست و مسئولان این باشگاه نتوانستند، زمین تمرین مناسبی را فراهم کنند تا موجب مصدومیت بازیکنان نشود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->