آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها

افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده (۱۴۰۲)+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۸۰۲۹
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
  • ۲
افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آینده (۱۴۰۲)+ جزئیات
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان، افزایش ۴۰ درصدی دریافتی مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی و پرداخت ۶ میلیون و ۵ میلیون تومان به ترتیب به والدین شهدا و رزمندگان معسر به عنوان پیشنهادات این کمیسیون برای درج در بودجه ۱۴۰۲ یاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ولی اسماعیلی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون اجتماعی مجلس در حوزه افزایش حقوق کارمندان دولت، مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی، والدین شهدا و رزمندگان معسر، گفت: در نشست کمیسیون اجتماعی پیشنهادات نمایندگان در حوزه تعیین حقوق و دستمزد و نحوه حمایت از مستمری‌بگیران دستگاه‌های حمایتی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس با اشاره به پیشنهاد مطرح شده برای نحوه افزایش حقوق کارمندان دولت، ادامه داد: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ متوسط افزایش ۲۰ درصدی برای این بخش درج شده است، اما ما در کمیسیون هم نسبت به حذف متوسط اقدام کردیم و هم میزان ۲۰ درصد را به ۳۰ درصد افزایش دادیم و برای پلکانی بودن یا نبودن نحوه افزایش حقوق کارمندان نیز بعد از این تصمیم‌گیری خواهیم کرد.   

وی تصریح کرد: استدلال همکاران پیشنهاددهنده نیز این بود که با توجه به نرخ تورم کنونی و نرخ تورم احتمالی در سال آینده و خط فقر اعلام شده و با توجه به منابع دولتی میزان حقوق کارمندان باید حداقل ۳۰ درصد افزایش داده شود.

پیشنهاد ۴۰ درصد افزایش مستمری برای افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت برای افزایش میزان مستمری افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی ۲۰ درصد را در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته است که با توجه به پیشنهادی که سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) داشتند و آماری که از افزایش قیمت تجهیزات مورد نیاز حوزه توانبخشی معلولان ارائه دادند ما این میزان را به ۴۰ درصد افزایش دادیم تا بتوانیم حداقل‌های زندگی افراد تحت پوشش این دستگاه‌ها را تامین کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم،  تاکید کرد: موضوع صدور کالابرگ الکترونیکی از دیگر پیشنهادات مطرح شده بود که بنا داریم مجدد در بودجه ۱۴۰۲ لحاظ و دولت را مکلف کنیم مبنای قیمت‌گذاری برای این بخش را شهریورماه سال ۱۴۰۰ قرار دهد تا مردم بیش از این برای تامین کالا‌های اساسی زندگی خود در مضیقه نباشند.

پیشنهاد افزایش حقوق والدین شهدا و رزمندگان معسر

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تعیین حقوق والدین شهدا و رزمندگان معسر از دیگر موضوعاتی بود که بررسی شد و همکاران پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه دادند و به ترتیب ۶ میلیون و ۵ میلیون تومان مصوب کردیم تا در سال آینده به آن‌ها پرداخت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
0
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، زور دولت فقط به کارمندان میرسه. رسیدگی بفرمایید خواهشان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
0
2
سلام و عرض ادب و احترام، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها، طبق قانون حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی که الان بالای 60 درصد شده و خط فقری که الان بالای 18 میلیون شده افزایش پیدا کند، این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز زندگیه، حقوق‌ها ریالی شده هزینه ها دلاری، زور دولت فقط به کارمندان میرسه. رسیدگی بفرمایید خواهشان.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->