سرخط خبرها

اهدای هدایای متبرک به نوزادان متولدشده در سالروز میلاد امام جواد(ع)

  • کد خبر: ۱۴۸۳۸۷
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اهدای هدایای متبرک به نوزادان متولدشده در سالروز میلاد امام جواد(ع)
مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: به مناسبت ولادت امام جواد(ع)، به خانواده‌هایی که در زایشگاه ام‌البنین(س) و بیمارستان رضوی نوزاد تازه متولدشده داشتند،جعبه شیرینی، شاخه گل، متبرکات حرم مطهر و حرز نفیس امام جواد(ع) اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی غلامی با اشاره به اجرای طرح ویژه فرهنگی به مناسبت ولادت امام جواد (ع) در زایشگاه‌ها و مدارس سطح شهر اظهار کرد: به مناسبت ولادت ابن‌الرضا (ع)، حضرت امام جواد (ع)، یک طرح ویژه فرهنگی با حضور خدام خواهر حرم مطهر رضوی برگزار و با حضور این عزیزان در زایشگاه ام‌البنین (س) و هم‌چنین بیمارستان رضوی، به خانواده‌هایی که نوزاد تازه متولدشده داشتند، جعبه شیرینی، شاخه گل و متبرکات حرم مطهر اهدا شد.

وی افزود: علاوه بر این طرح سراسری، به خانواده‌هایی که نوزاد پسر به نام‎های «محمدجواد» یا «جواد» و نوزاد دختر به نام «معصومه» داشتند، حرز نفیس امام جواد (ع) تقدیم شد و خدام بارگاه منور رضوی ضمن متبرک کردن نوزاد به پرچم گنبد نورانی امام هشتم، اذان و اقامه را در گوش نوزاد نجوا کردند.

چهار هزار پرس صبحانه گرم در ۸ مدرسه حاشیه شهر

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در ادامه با اشاره به استمرار اجرای طرح چهارشنبه‌های امام رضایی و اطعام دانش آموزان مدارس حاشیه شهر با صبحانه گرم خاطرنشان کرد: به مناسبت ولادت امام جواد (ع)، مرحله ویژه‌ای از این طرح در صبح روز چهارشنبه و به‌صورت هم‌زمان در ۸ دبستان، دبیرستان و هنرستان پهنه‌های حاشیه شهر مشهد، بیش از چهار هزار پرس صبحانه گرم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: پیوست فرهنگی این مرحله از طرح چهارشنبه‌های امام رضایی با اجرای ویژه‌برنامه جشن ولادت امام جواد (ع) در مدارس هدف همراه خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->