افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ادامه جلسه شورای عالی کار برای مزد۱۴۰۳ به بعد از افطار موکول شد
سرخط خبرها

آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو

  • کد خبر: ۱۴۸۵۵۸
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو
گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (پنجشنبه) در آستانه دهه فجر دو طرح پیش‌فروش یکساله چهار محصول خود را برای سه گروه متفاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده) به روش قرعه‌کشی و الزام تعریف حساب وکالتی و همچنین طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز خارج از چرخه قرعه‌کشی و بدون الزام تعریف حساب وکالتی و بلوکه شدن بخشی از وجه خودرو پیش از ثبت‌نام را اجرایی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات خود را که از آن به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش خود نیز یاد می‌کند و وعده کرده که تعداد انبوهی از انواع محصولات خود شامل وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودرو‌های فرسوده عرضه کند.

یکی از موضوعات مهم این طرح این است که برای اولین بار، طرح فروش محصولات ایران‌خودرو با پیش شرط تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه علی‌الحساب خودرو برگزار می‌شود.

به این منظور متقاضیان عادی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، بایستی برای افتتاح حساب وکالتی با مراجعه به سامانه اینترنتی یکی از بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه (۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از ثبت‌نام)، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو که در بخشنامه تعیین شده به حساب تعریف شده و تایید شده توسط بانک، واریز کنند تا اینکه تا زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی در حساب مسدود باشد. را در حساب خود نگه‌داری کنند.

متقاضیان عادی بایستی، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.

تاکید می‌شود که مادران و متقاضیان نوسازی خودرو‌های فرسوده از موضوع افتتاح حساب وکالتی مستثنی هستند.

آغاز پیش‌فروش چهار محصول ایران‌خودرو، ساعت ۱۴

همانطور که اشاره شد، طرح مذکور از امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه) به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

زمان قرعه‌کشی سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در نظر گرفته شده است.

مشتریان منتخب در قرعه‌کشی نیز با تکمیل الباقی وجه، مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخشنامه حداکثر ظرف پنج روز کاری، نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت‌نام اقدام خواهند کرد. پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده باشند، می‌توانند ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، نسبت به برداشت مبلغ از حساب خود اقدام کنند.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی، علاوه بر واریز ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو، همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال، گواهینامه معتبر و شماره تلفن همراه به‌نام متقاضی است.

یادآوری می‌شود که شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است و برای طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده شرایط اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، و شماره تلفن به نام متقاضی لحاظ می‌شود. 

آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو

آغاز فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز، ساعت ۱۱

همچنین گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۱ صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن)، طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز ویژه متقاضیان عادی را خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

متقاضیان از ساعت مذکور تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده (۱۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

گفتنی است که الزام تعریف حساب وکالتی و واریز وجهی خودرو در حساب‌ها و مسدود شدن آن، در این طرح وجود ندارد و لحاظ نمی‌شود.

در این طرح فروش فوق العاده تنها دو شرط هر کدملی یک دستگاه خودرو و دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی لحاظ می‌شود.

تاکید می‌شود با توجه به همزمانی اجرای این بخشنامه با طرح پیش‌فروش دهه مبارک فجر، متقاضیانی که نسبت به خرید در این بخشنامه اقدام کنند، امکان خرید از بخشنامه پیش‌فروش چهار محصول را نخواهند داشت.

آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->