پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو تغییر خواهد کرد (۱۶ بهمن ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۸۹۸۷
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
  • ۵
خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو تغییر خواهد کرد (۱۶ بهمن ۱۴۰۱)
شنیده‌ها حکایت از تغییر در جایگاه مدیرعاملی ایران خودرو دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی دستور رئیس جمهور درباره پیگیری واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها در ۲۵ دی‌ماه سال جاری و ورود بازرس ویژه رئیس جمهور به این موضوع، حال رجانیوز از تغییر خطیبی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو خبر داده است.

رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: برخی دستگاه‌ها برخلاف ضوابط تعیین شده خودرو دریافت کرده‌اند و وزارت صمت به محض کشف تخلف، طی گزارشی موارد را به رئیس‌جمهوری ارائه کرد.

پیش از این و پس از دستور رئیس جمهور برای پیگیری، حجت الاسلام درویشیان، بازرس ویژه رئیس‌جمهور از جلوگیری واگذاری ۳۴ دستگاه خودروی «هایما» به مدیران ایران خودرو خبر داد و گفت: با مسئولان مربوطه از جمله وزارت صمت مکاتبه کردیم و از آن‌ها توضیح خواستیم که واگذاری‌ها چه میزان بوده و بر اساس چه ضوابطی انجام شده است.

بازرس ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع با جدیت در حال پیگیری است تا مشخص شود کدام دستگاه‌ها متقاضی چه تعداد خودرو بوده‌اند، تأکید کرد این درخواست‌ها از قوای مختلف بوده و گزارش جمع‌بندی بررسی‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.


• در ادامه حتما بخوانید

آغاز دو طرح فروش «ایران‌خودرو» از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱) + جزئیات و جدول قیمت خودرو

کدام بانک‌ها حساب وکالتی دارند؟ + لیست بانک‌ها

قائم مقام بورس کالا: برخی دستگاه‌ها بدون نوبت و قرعه کشی، خودرو دریافت کرده‌اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
البته عملکرد آقازاده هم بی تاثیر نیست، پرونده اقتصادی و اخلاقی پیشین که منجر به اجرای حکم شده و پرونده فساد کلان در مجموعه ایران خودرو که الان در دادسرای ناحیه اقتصادی در حال پیگیری هست و آقازاده ایشون (م) با قید وثیقه بیرون هست، و در این موضوع شخص مدیر مسوول و مبالغ کلان نیز جابجا شده که بخاطر جایگاه فعلی با ایشون مماشات می شد که این تغییر و جابجایی قطعا سمت و سوی جدیدی به پرونده خواهد داد ، البته علاوه بر مدیر و فرزند ارشد ردپای همسر دوم هم در موضوع وجود دارد...
ریرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
پسر اش بدبخت اش کرد
سرباز تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
این اگه بره خیلی از دور بری هاش پیگیری میشن، از زن دوم تا دخترای ناتنی و پسر و ... خانواده سراسر مشکل ، تکلیف لندکروز اهدایی مشکی چی شد؟ دریافتی های دلاری؟ خود وزیر ازش حمایت میکرد الان چی شد گزارش تخلف میکنه به رییس جمهور؟ ایران خودرو سراسر لانه فساد هست که این موضوع تو دوره خطیبی خیلی بیشتر شد ، از فساد مالی در لیزینگ شهر تا فساد در جزیره کیش با ریرا....
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
تو جریان استیضاح وزیر صمت که این خطیب سنگ تمام گذاشت ! پا شد رفت مجلس و لابی گری و ... پیشکشی خودرو تارا ...حالا وزیر پشتشو خالی کرد ؟
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
عجب ایشون که غلام حلقه به گوش کشاورز بود !!!
ادبی مدیر عاملیت مبارک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->