پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هفته داغ فوتبال در اروپا با اوج‌گیری بارسا، بایرن‌مونیخ و البته ناپولی

  • کد خبر: ۱۴۹۲۳۶
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
هفته داغ فوتبال در اروپا با اوج‌گیری بارسا، بایرن‌مونیخ و البته ناپولی
رقابت‌های باشگاهی فوتبال اروپا این هفته با پیروزی ناپولی، بارسلونا، بایرن‌مونیخ، اینتر و تاتنهام و شکست رئال‌مادرید، منچسترسیتی و میلان دنبال شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کهکشانی‌ها آخرین مسابقه‌شان پیش از جام باشگاه‌های جهان را در روز مصدومیت بنزما، کورتوا و میلیتائو با شکست در خانه مایورکا به پایان رساندند. ناپولی با برتری ۳ بر ۰ در خانه اسپتزیا یک قدم دیگر به فتح اسکودتو نزدیک شد و بایرن‌مونیخ با برتری چهارگله در خانه ولفسبورگ صدرنشینی‌اش در بوندس‌لیگا را تثبیت کرد. تک‌گل هری کین برای زمین‌گیرکردن دوباره گواردیولا برابر تاتنهام کافی بود. اینتر دربی دلامادونینا را با تک گل لائوتارو مارتینز با پیروزی پشت سر گذاشت. بارسلونا هم در نوکمپ با سه گل سویا را بدرقه کرد تا فصل اعجاب‌انگیز ژاوی با کسب ۵۳ امتیاز از ۶۰ امتیاز ممکن ادامه پیدا کند.

شب سیاه گواردیولا در انگلیس

مهم‌ترین مسابقه فوتبال انگلیس با شکست مرگ‌بار منچسترسیتی در خانه تاتنهام به پایان رسید. شاگردان گواردیولا فرصت رسیدن به دوقدمی آرسنال را از دست دادند و پیروزی توپچی‌ها در بازی عقب‌افتاده، اختلاف امتیاز در صدر جدول را به عدد هشت افزایش خواهد داد. کین با گل‌زنی در این مسابقه ضمن دستیابی به رکورد دویست گل در لیگ‌برتر، به بهترین گل‌زن تاریخ تاتنهام تبدیل شد. در دیگر مسابقه لیگ‌برتر، شاگردان استیو کوپر در ناتینگهام‌فارست با تک‌گل برنون جانسون مقابل لیدز یونایتد به پیروزی رسیدند. این سومین پیروزی ناتینگهام‌فارست در چهار مسابقه اخیر بود؛ درست به‌اندازه مجموع هفده مسابقه پیش از آن.

پرواز بلند بارسا در لالیگا

حساس‌ترین مسابقه هفته جدید لیگ اسپانیا با برتری قاطع بارسلونا به پایان رسید. شاگردان ژاوی با سه گل از آلبا، گاوی و رافینیا توانستند سویا را از پیش رو بردارند. رافینیا در سال جدید میلادی روی هشت گل تأثیر مستقیم گذاشته است؛ بیشتر از هر بازیکن دیگر در لیگ. در روز مصدومیت زودهنگام بوسکتس، بلوگرانا با پیروزی و اختلاف هشت‌امتیازی با تیم دوم لالیگا، دست‌نیافتنی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که ساعاتی پیش از این پیروزی، رئال‌مادرید با شکست غیرمنتظره در جزایر شرقی اسپانیا روبه‌رو شده بود. شاگردان آنجلوتی با گل‌به‌خودی ناچو فرناندس در زمین مایورکا با شکست روبه‌رو شدند. پنالتی ازدست‌رفته آسنسیو آخرین امید‌های کهکشانی‌ها برای بازگشت به مسابقه را هم از بین برد. در روز شکست رئال‌مادرید، شاگردان ایمانوئل آلگواسیل در رئال‌سوسیداد هم فرصت نزدیک‌شدن به صدر جدول را از دست دادند و با تک‌گل کایل لارین کانادایی مغلوب وایادولید شدند.

ناپولی، تخت‌گاز به سوی قهرمانی

شاگردان لوسیانو اسپالتی در ناپولی با برتری ۳ بر ۰ در خانه اسپتزیا به پنجمین پیروزی متوالی در سری‌آ رسیدند تا فاصله سیزده‌امتیازی با رده دوم حفظ شود. درحالی‌که مسابقه تا انتهای نیمه اول گره خورده بود، به محض آغاز نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و یک گل از کوارتسخلیا و دو گل از ویکتور اوسیمن پیروزی ناپلی‌ها را تثبیت کرد. اما مهم‌ترین مسابقه این هفته سری‌آ شهرآورد میلان بود که با برتری ۱ بر ۰ اینتر به پایان رسید.

ضربه سر زیبای لائوتارو مارتینس خیلی زود روسونری را از حریف سنتی عقب انداخت. اینتر تمام طول مسابقه تیم حاکم بر زمین بود و شاگردان پیولی در هدف قراردادن چارچوب دروازه اونانا ناکام بودند. میلان برای پنجمین مسابقه متوالی موفق به پیروزی نشد و به رده ششم جدول سقوط کرد. سرخ‌وسیاه‌ها نخستین‌بار در شش‌سال اخیر چهار مسابقه متوالی را با شکست پشت سر گذاشتند.

بازگشت بایرن از بحران

شاگردان یولین ناگلزمن که با تحمل سه بازی متوالی بدون برد در رقابت‌های لیگ، صدر جدول را موقتا از دست داده بودند، با درخشش کینگزلی کومان در خانه ولفسبورگ به برتری قاطع رسیدند. دو گل از کومان در کنار گل‌های توماس مولر و جمال موسیالا، مونیخی‌ها را به پیروزی مهمی برابر ولفسبورگ رساند تا شاگردان ناگلزمان دوباره بتوانند به مسیر پیروزی برگردند و همچنان صدرنشین بوندس‌لیگا باقی بمانند. دیگربازی بوندس‌لیگا با پیروزی دوگله وردربرمن در مرسدس‌بنز آرنا مقابل اشتوتگارت به پایان رسید تا حسرت سرخ‌های اشتوتگارت برای پیروزی در سال جدید میلادی ادامه‌دار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->