جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

صداپیشگی متیو مک‌کانهی در انیمیشن ابرقهرمانی «مامور الویس»

  • کد خبر: ۱۴۹۲۷۷
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
صداپیشگی متیو مک‌کانهی در انیمیشن ابرقهرمانی «مامور الویس»
متیو مک‌کانهی در انیمیشن ابرقهرمانی «مامور الویس» صداپیشگی نقش اصلی را انجام می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نتفلیکس ساخت سریال انیمیشنی بزرگسالانه درباره الویس را در دست دارد که در آن متیو مک‌کانهی به جای شخصیت اصلی صداپیشگی می‌کند.

این سریال با عنوان «مامور الویس» درباره وارد شدن الویس پریسلی به صورت مخفیانه در یک برنامه جاسوسی دولتی است که در کنار ماموران امنیتی با نیرو‌هایی که کشورش را تهدید می‌کنند مبارزه می‌کند. وی در این مدت کار روزانه‌اش به عنوان سلطان راک‌اندرول را متوقف کرده و به جای لباس‌های پرزرق و برق همیشگی یک لباس «جت پک» [لباسی که با آن می‌توان پرواز کرد]می‌پوشد و وارد عملیات می‌شود.

«مامور الویس» توسط پریسیلا پریسلی همسر ۷۷ ساله الویس، و جان ادی ساخته شده و مایک آرنولد و جان ادی هم نویسنده و هم خالق این سریال هستند.

خبر ساخت این سریال اولین بار در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و از آن با عنوان «سلطان مامور» یاد شده بود.

پریسیلا آن زمان گفته بود از وقتی الویس خیلی جوان بود همیشه آرزو داشت ابرقهرمانی باشد که با جنایت مبارزه می‌کند و دنیا را نجات می‌دهد و حالا می‌تواند این کار را انجام دهد.

رابرت والی، نامزد جایزه اسکار، خالق ظاهر الویس پریسلی در این انیمیشن بوده و طراحی لباس‌های وی را جان وارواتوس طراح مد طراحی کرده است.

«مامور الویس» قرار است در ماه مارس امسال در نتفلیکس پخش خود را شروع کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->