زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صحبت‌های شمسی فضل‌اللهی درباره دلایل صداپیشگی «بامزی»

  • کد خبر: ۱۳۷۶۸۶
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
صحبت‌های شمسی فضل‌اللهی درباره دلایل صداپیشگی «بامزی»
شمسی فضل‌اللهی در زادروز تولدش درباره دلایل صداپیشگی «بامزی» به موزه سینما گفت: من قبول کردم که برای «بامزی» وقت بگذارم و چهره دیگری از خودم را نشان دهم و با افتخار می‌گویم «بامزی» و «قلقلی» تجربه خوبی برایم بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شمسی فضل‌اللهی با بیان اینکه در یکی از محله‌های قدیمی تهران به نام سنگلج به دنیا آمده است، گفت: در دوره ابتدایی شاگرد اول بودم، کارت‌های تشویق زیادی گرفتم و مدرسه را خیلی دوست داشتم.

وی ادامه داد: خانواده ما با آقای قدکچیان و ۲ کارگردان تئاتر آشنا بود که برای ما بلیت‌های تئاتر می‌فرستادند و مادرم با شوق زیادی من را به تئاتر می‌برد.

فضل‌اللهی یادآور شد: یادم می‌آید یک نمایش بود که در آن علی تابش، ملکه رنجبر و آقای تفکری بازی می‌کردند و من مبهوت بازی آن‌ها شده بودم که چطور روی صحنه می‌روند و بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اولین فیلمی که بازی کرده «شیر سنگی» بود، گفت: آقای جوزانی از من برای حضور در این فیلم دعوت کردند و قرار بود برای فیلمبرداری در سفر باشیم و من بچه‌هایم را هم با خودم به گلدره (بین شهررضا و سمیرم) بردم و خانم راستکار خیلی به من کمک می‌کردند و بچه‌ها از اینکه سر فیلمبرداری درکنار گروه بودند، خوشحال بودند و من در «شیرسنگی» با شعف و علاقه کار کردم.

فضل‌اللهی درباره فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش داشته است، اظهار کرد: «عبور از تله»، «بندر مه آلود»، «شیر سنگی» و «چهره» را خیلی دوست دارم. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم چیزی که مورد علاقه خود بازیگر است با فیلمی که مورد علاقه مردم است متفاوت است، زیرا آن‌ها با چشم دیگری ما را می‌بینند. ۲ مولفه در این باره وجود دارد که ما نقش را دوست داریم و یا فیلم را و من به عنوان بازیگر اثری را که بیشتر در آن حضور داشتم بیشتر دوست دارم. یادم می‌آید عده‌ای فیلم «عبور از تله» را دیده بودند و می‌گفتند به دلیل متفاوت بودن نقش من را نشناخته بودند و من این متفاوت بودن را خیلی دوست دارم.

وی درباه صداپیشگی در «بامزی» نیز توضیح داد: ما که کار‌های مختلفی انجام می‌دهیم یک نکته را نباید فراموش نکنیم که نمی‌توانیم همه زوایای دید مخاطب را ببینیم، اما من قبول کردم که برای «بامزی» وقت بگذارم و چهره دیگری از خودم را نشان دهم و با افتخار می‌گویم «بامزی» و «قلقلی» تجربه خوبی برایم بود. طبیعی است که برای مخاطب هم جذاب است تا بداند صدایی که در ذهن و گوشش باقی مانده صدای چه شخصی است.

فضل‌اللهی در پایان بیان کرد: من نمی‌توانم همه چیز را تنها از یک نفر یاد بگیرم، زیرا قطعا نزد فرد دیگری هم مطالب ارزشمند دیگری وجود دارد که برای من مفید خواهد بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->