واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

ثریا عبداللهی: جرم من مادر بودن است + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۳۲۵
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
ثریا عبداللهی: جرم من مادر بودن است + فیلم
ثریا عبداللهی مادر امیراصلان حسن زاده که به تعبیر خودش ۲۱ سال است فرزندش در اسارت فرقه رجوی است در سینما هویزه مشهد با مردم درد دل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اتمام نمایش «سرهنگ ثریا» در سانس ساعت هفده و سی سینما هویزه مشهد عوامل این فیلم به همراه ثریا عبدالهی، مادری که قصه رنج بیست و یک ساله او در این فیلم روایت شده بود با مخاطبان خود صحبت کردند. 

جلیل شعبانی تهیه کننده «سرهنگ ثریا» در این رویداد گفت: این فیلم حاصل تلاش شبانه روزی به مدت ۲ سال است. سخن زیاداست، اما به نظرم خانم عاج و خانم عبدالهی باید صحبت کنند. 

لیلی عاج کارگردان فیلم نیز با کنایه به اختلال سیستم صوت سالن گفت: من تئاتری هستم؛ و نیاز به میکروفن ندارم. 
عاج ادامه داد: باعث افتخارم بود که در شهر امام رضا علیه السلام به همراه شما به تماشای فیلم نشستم. اینجا اگر حرف مهمی هم باشد، حرف خانم عبدالهی است. اینجا باید سرهنگ ثریا صحبت کند که پسرش ۲۱ سال اسیر فرقه رجوی است.

این فیلم واقعی است

ثریا عبدالهی با صدای لرزان، اما محکم و قوی صحبت کرد و گفت: من یکی از هزاران مادرانی هستم که قربانی این فرقه شدند. چهار سال پشت در‌های اشرف تحصن کردیم برای یک لحظه دیدن بچه هامان، ولی موفق نشدیم. 

وی افزود: هرچند در آن مدت خیلی‌ها را فراری دادیم و، ولی خب بچه‌های ما اسیر فرقه رجوی هستند فرقه‌ای که به من و تمام خانواده‌ها خیانت کردند. این فیلم واقعی است تمام فیلم‌هایی که خودم از در اشرف گرفتم را به لیلی عاج دادم تا اکنون بعد از چهل سال انتظار فریاد ما را به گوش حامیان حقوق بشر برساند. 

ثریا ممنوع الورود به آلبانی است

شخصیت واقعی سرهنگ ثریا در سالن یک سینما هویزه مشهد گفت: از خانم عاج که ۲ سال با ما همدرد شدند. خانم ژاله صامتی که به بهترین شکل نقش ایفا کردند. جلیل شعبانی که با ما همدرد شدند و از شما مخاطبان ممنون هستم. درد ما خانواده‌ها را فهمیدید که فرزندان ما جایی اسیر اند که حق ندارند دوستی داشته باشند، حق ندارند همسر داشته باشند. فرقه رجوی خانواده را ام‌الفساد می‌داند. جرم من مادر بودن است. پسرم ۲۰ سال بود که رفت اکنون ۴۱ ساله شده و من او را ندیدم.

وی افزود: ما خانواده‌ها در ارودگاه اشرف را به گل گرفتیم و بعد فرزندان مان را به لیبرتی و بعد آلبانی بردند. اسم خانواده‌ها و ثریا را به اطلاعات و امنیت دادند که این‌ها اجازه ورود به آلبانی ندارند. چون می‌دانند ثریا دشمن رجوی است و اگر آنجا باشم در آلبانی را هم به گل میگیرم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->