کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افزایش منابع مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به ۳۷۵میلیارد تومان

  • کد خبر: ۱۴۹۴۸۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
افزایش منابع مالی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد به ۳۷۵میلیارد تومان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش منابع مالی این صندوق از ۲۰ میلیارد تومان به ۳۷۵ میلیارد تومان در راستای حمایت از تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان دانشجویی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی طهرانچی در بیست و سومین همایش روسای مراکز ویژه این دانشگاه‌ گفت: این صندوق از طرح‌های و محصولات فناور، دانش بنیان و طرح‌های خدماتی که در حوزه فناورانه فعالیت می‌کنند حمایت کرده و این حمایت‌ها در قالب تسهیلات، سرمایه گذاری از جنس مدنی و حقوقی، صدور ضمانتنامه و عاملیت مالی در قرارداد‌های پژوهشی خواهد بود.

وی افزود: کار‌های بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام است و به زودی شاهد جهش‌های جدی در این دانشگاه خواهیم بود. در طرح آمایش سرزمینی به د نبال این هستیم تا در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، آمار موالید، حرفه‌های اقتصادی استان‌ها و... را بررسی و رشته‌ها مبتنی بر نیاز هر استان و منطقه تعیین شود تا همگرایی بیشتری با با استان داشته باشد.

طهرانچی خاطرنشان کرد: این سند دارای پشتوانه‌های نظری و عددی است که بدانیم دانشگاه در چه بستری حرکت می‌کند.

وی افزود:همچنین در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها نیز ماموریت یافتند تا اطلس اطلاعات جامع استان خود را تهیه کنند. براساس این اطلس جامع، وضعیت جمعیت، آموزش و پرورش، اقتصاد، آموزش عالی و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در هر کدام از استان‌ها بررسی و واکاوی می‌شوداستان داشته باشد.

در این همایش دو روزه که ۱۱۰ نفر از روسای مراکز ویژه و دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور حضور داشتند مسایلی همچون آموزش، پژوهش، فرهنگی، بودجه و چالش‌های پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->