سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

پژمانفر: ایده‌های گره گشا کار مردم را به گوش مجلس برسانید

  • کد خبر: ۱۴۹۶۳۹
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
پژمانفر: ایده‌های گره گشا کار مردم را به گوش مجلس برسانید
نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درمجلس بنا براین گذاشتیم که در برابر مقاومت‌ها ایستادگی کنیم و امضا‌های طلایی را برداریم و واسطه گری‌ها را حذف کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، نصراله پژمانفر با حضور در نمایشگاه نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه بازار محصولات دانش بنیان در حوزه آب و انرژی که امروز ۲۰ بهمن ماه در کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد گفت: یکی از مشکلاتی که در کشور داریم بخل در اطلاعات دهی به مردم از سوی دستگاه‌ها است. در کمیسیون اصل ۹۰ بر این موضوع تاکید شده است که دستگاه‌ها را به این سمت هدایت کنیم که سامانه‌های مختلف جهت اطلاع رسانی به مردم ایجاد شود و این تکلیف قانونی شده که دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را در اختیار مردم و سایر دستگاه‌ها قرار دهند.

به گفته نماینده مردم مشهد در مجلس، دربیشترین پرونده‌های قضایی بعد از ملک، مربوط به خودرو و نقل و انتقال آن است. بر اساس بررسی مرکز پژوهش مجلس ۱۶۰ نوع پرونده اختلافی بین فروشنده و خریدا ایجاد می‌شود که ریشه این موضوع جهل فروشنده یا خریدار نسبت به خودرو است.
وی گفت: در بحث نقل و انتقال خودرو ایجاد این سامانه‌ها که اطلاعات برای خرید مطمئن برای خریدار و فروشنده فراهم کند مهم است و این با کمک دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است.
پژمانفر افزود: امروز خیلی از خدمات را می‌توانیم در حوزه‌های مختلف و با کمک سامانه‌ها به مردم ارائه دهیم که معامله مطمئنی داشته باشند. ایده‌هایی که می‌تواند به مردم کمک کند به دست ما نمایندگان درمجلس برسد تا بتوانیم به عملیاتی شدن آن کمک کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: تمام همت ما بر این است که بتوانیم با مجموعه‌های فناوری و دانش بنیان ارتباط بر قرار کنیم و حمایت شود در برابر سختی‌ها و مقاومت‌های که دستگاه‌ها در ارائه اطلاعات دارند کمک کنیم.
وی با بیان اینکه اگر قانون هوای پاک را بخواهیم عملی کنیم باید ایجاد انگیزه برای بخش خصوصی داشته باشیم گفت: در بحث انرژی تجدید پذیر و تولید برق کار بسیار است که باید انجام شوذد. در سال اینده این ظرفیت تولید رابه ۴۰۰۰ مگا وات افزایش دهیم. در این خصوص از بخش خصوصی هم که در امر انرژی تجدید پذیر گام بردارند کمک خواهیم کرد که درامد زایی داشته باشند.
وی گفت: در بحث حمل و نقل که مقوله مهمی در تولید است متاسفانه هیچ آپ و سامانه‌ای وجود ندارد که تولید کنندگان برای حمل و نقل مقرون به صرفه‌تر از این بستر استفاده کنند و متاسفانه به دلیل نبود این فضا دلال‌ها این فضا را پر کردند. باربری‌ها را تکلیف قانونی کردیم که از انحصار در بیایند تا بارنامه از طریق دیگری هم صادر شود.

وی تاکید کرد: ایده پردازان باید کمک کنند که درعرصه‌های مختلف فناوری ورود پیدا کندو مجلس هم این قول را می‌دهد برای عملیاتی شدن آن کوتاهی نکند. مصوبه‌ای که در مجلس در ارتباط با تصویب قانون کسب و کار داشتیم چقدر امضا‌های طلایی دستگاه‌ها برای مجوز دادن برداشته شد و خیلی از مجوز‌های کشور را برای تسهیل ثبت محور کردیم و خیلی از مجوز‌ها که زمان بر بود و گا‌ها تا پنج سال زمان می‌برد به سه ماه کاهش دادیم.
پژمانفر تاکید کرد: درمجلس بنا بر این گذاشتیم که در برابر مقاومت‌ها ایستادگی کنیم و امضا‌های طلایی را برداریم و واسطه گری‌ها را حذف کنیم. تسهیل خدمت و روان سازی خدمت و ایده‌هایی که در این راستا وجود دارد حمایت کنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->