نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

استخدام سرمربی خارجی واجب‌تر از نان شب

  • کد خبر: ۱۴۹۷۳۷
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
استخدام سرمربی خارجی واجب‌تر از نان شب
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط فعلی فقط به یک سرمربی خوب خارجی نیاز دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایط فعلی فقط به یک سرمربی خوب خارجی نیاز دارد. مهدی تاج همه تلاش خود را می‌کند تا سرمربی خارجی برای تیم ملی بیاورد اما شاید شرایط مالی بد فدراسیون این اجازه را به او ندهد.

اما در همین راستا تاج اعتراف کرده که نمی‌تواند به هیچ مربی داخلی اعتماد کند چرا که چند دستگی در تیم ملی باعث شده هدایت این تیم کار هر مربی نباشد. اگر عمیقا به این حرف تاج نگاه کنیم پر بیراه نگفته است.

برای اینکه با تاج هم عقیده شویم نگاهی به نتایج، رفتارها و اظهارات مربیان داخلی بیاندازیم بد نیست. از گل‌گهر شروع کنیم که در تابستان هزینه زیادی را برای جذب بازیکن انجام داد تا این فصل برای قهرمانی بجنگد.

اتفاقا شروع خوبی داشت اما آنجایی که باید اوج می‌گرفت، زمین خورد. شکست به استقلال، پرسپولیس و سپاهان و تساوی در مقابل تیم‌های میانه جدولی و بعضا انتهای جدولی باعث شد گل‌گهر خیلی زود از کورس قهرمان جا بماند‌.

در واقع امیر قلعه‌نویی بازی‌هایی را باخت که نباید شکست می‌خورد. فولاد با جواد نکونام یک فصل بد و پر فرازونشیب را پشت سر گذاشته و نه فوتبال خوبی ارائه می‌دهد(به جز دیدار اخیرش با سپاهان) و نه بازیکن جوانی را در این چند سال تحویل لیگ داده است.

اما در عوض جواد نکونام تا دلتان بخواهد در فولاد ریخت و پاش داشته و تا آنجا که توانسته بازیکن بازیکن داخلی و خارجی برای این تیم آورده و کنار گذاشته است.

فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا روند خوبی در پیش گرفت اما رفته رفته دچار افت شد تا الان در خطر اخراج قرار گرفت. صرفا نمی‌شود او را به خاطر کسب عنوان یک قهرمانی گزینه سرمربیگری دانست و او حالا حالا ها برای تبدیل شدن به یک مربی کامل کار دارد. اگرچه مربی مستعد و پرتلاش نشان داده است. بقیه گزینه‌ها از جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی هم تکلیف‌شان روشن است.

آنها به خاطر پرداخت به مسائل سیاسی طبیعتا تا مدتی شانسی برای هدایت تیم ملی ندارند. شاید بهتر باشد تاج نهایت تلاش خود را برای استخدام سرمربی خوب خارجی حتی در حد خمس اسپانیایی انجام دهد. مربی چون خمس که با رقمی در حد ۶۰۰ هزار دلار به تراکتور آمده قطعا بدش نمی‌آید با همین مبلغ هم با فدراسیون کار کند.

به هر حال برای او هم افتخار بزرگی است سرمربی تیم ملی ایران شود. خمس مربی بی‌حاشیه، با شخصیت، کار بلد و حرفه ای در تراکتور نشان داده و تحول این تیم به خوبی نشان دهنده خیلی چيزهاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->