مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال منتظر خدمت دوباره هوادار

  • کد خبر: ۱۴۹۷۴۶
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
استقلال منتظر خدمت دوباره هوادار
تیم فوتبال هوادار در قهرمانی فصل پیش پرسپولیس نقش داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار است، تیمی که فصل پیش راهی لیگ برتر شد و سرخپوشان در دو بازی رفت و برگشت نتوانستند این تیم را شکست دهند.

در بازی برگشت دو تیم که فروردین ماه امسال برگزار شد پرسپولیس در اوج رقابت با استقلال بود اما تساوی بد موقع سرخپوشان مقابل هوادار باعث شد از کورس جا مانده و شاگردان فرهاد مجیدی با خیال راحت تری به مسیر خود ادامه دهند.

حالا ساپینتو امیدوار بار دیگر این اتفاق تکرار شود و هوادار بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد. هر چند شاگردان گل‌محمدی شرایطی به مراتب بهتر از تقابل قبل دو تیم دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->