جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار
سرخط خبرها

مشخصات پوکو X۵ Pro و پوکو X۵ + عکس

  • کد خبر: ۱۵۱۳۷۶
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
مشخصات پوکو X۵ Pro و پوکو X۵ + عکس
گوشی هوشمند پوکو X۵ Pro و پوکو X۵ استاندارد رسماً معرفی شدند. این دو گوشی به‌ترتیب از دوربین اصلی ۱۰۸ و ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

به گزارش شهرآرانیوز - پوکو X۵ و پوکو X۵ Pro به‌طور‌رسمی معرفی شدند. این دو گوشی مشخصات بسیار جذابی را با قیمتی رقابتی درمقایسه‌با سایر محصولات هم‌رده‌ی خود ارائه می‌دهند.

پوکو X5 استاندارد

مدل پایه‌ی پوکو X۵ از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵، رم ۶ یا ۸ گیگابایت LPDDR۴X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی UFS ۲.۲ با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت ازطریق کارت حافظه‌ی microSD بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۳۳ وات اشاره کرد. گفتنی است شارژر این دستگاه در جعبه‌ی آن عرضه می‌شود.

بدنه‌ی پشتی پوکو X۵ میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه به یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است که از قابلیت تشخیص چهره‌ی نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید از حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در لبه‌ی کناری دستگاه برای باز‌کردن قفل آن استفاده کنید. این گوشی به درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است.

پوکو X5 پرو

پوکو X۵ Pro با سخت‌افزاری قدرتمندتر از برادر خود معرفی شده است. این محصول از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی LPDDR۴X، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی UFS ۲.۲ با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت ازطریق کارت microSD و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد. شارژر این گوشی نیز در جعبه‌ی آن عرضه می‌شود.

پوکو X۵ Pro به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز است. همچنین، این دستگاه از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره‌ی نرم‌افزاری استفاده می‌کند و حسگر اثرانگشت آن نیز در لبه‌ی کناری آن قرار دارد.

پوکو X۵ Pro مثل مدل استاندارد این گوشی از درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز بهره می‌برد. این محصول به بلندگو‌های دوگانه‌ی استریو و حسگر مادون‌قرمز مجهز شده است و به‌طور‌پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI ۱۴ مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود. بدین‌ترتیب، گوشی مذکور ازجمله اولین دستگاه‌های شیائومی است که با سیستم‌عامل به‌روز عرضه می‌شود. این در حالی است که مدل استاندارد پوکو X۵ از MIUI ۱۳ مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد و اطلاعاتی از زمان‌بندی به‌روزرسانی‌ها سیستم‌عامل آن دردسترس نیست.

پوکو X۵ استاندارد در رنگ سبز و آبی و مشکی و با قیمت پایه‌ی ۲۴۹ یورو عرضه می‌شود. مدل پایه‌ی پوکو X۵ Pro نیز با قیمت ۲۹۹ یورو و در رنگ مشکی و آبی و زرد دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر، جزئیاتی از تاریخ عرضه‌ی جهانی این محصولات ارائه نشده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->