به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماسهای تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با تعامل خوبی که بین مردم با واحدهای اداری و اجرایی شهرداری برقرار کرده است، گامهای خوبی در جهت پاسخگویی به درخواستهای به حق شهروندان برداشته است.
وی افزود: جا دارد این مرکز با تقویت از لحاظ ساختار اداری در شهرداری و رسیدگی به خواستههای همکاران این مرکز، به جایگاه اصلی خود رسیده تا بتواند نقش خود را در رساندن حرف شهروندان به گوش مدیران شهری و پاسخگویی به آنها ایفا نماید.
انجام عملیات برفروبی معابر و پیاده روهای سطح شهر مشهد با به کارگیری ۵۶۰۰ پاکبان
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اذعان داشت: برف روبی معابر و پیاده روهای سطح شهر از بارشهای گذشته با مشارکت شهروندان و بکارگیری و آماده باش ۵ هزار و ۶۰۰ پاکبان، صورت گرفت و توانستیم بگونهای عمل نماییم که شهروندان بدون دغدغه برای رفت و آمدهای خود، از بارش برف لذت ببرند.
صحراگرد، با اشاره به فضا آراییهای شهر به مناسبت دهه فاطمیه و دهه فجر که در پیش رو است، اضافه کرد: در نوسازی ناوگان خدمات شهری، برنامهای از دو سال قبل آغاز شد که میتوان گفت که حدود ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری مشهد تا کنون نوسازی شده است که سازمان پسماند نیز به موازات در این حوزه حرکت میکند و با شروع به کار چند پیمان جدید تا پاین سال جاری، عملا میتوان گفت تا پایان سال جاری، همه ماشین آلات خدمات شهری نوسازی شده خواهند بود و دیگر خبری از ماشین آلات قدیمی نخواهد بود.
وی ادامه داد: همواره یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد، پرداخت به موقع و کامل حق و حقوق کارگران خدمات شهری است که در این زمینه نیز نظارتهای کامل صورت میگیرد و تلاش خواهیم کرد، کارگران به عنوان پایه اصلی خدمات شهری، مورد توجه بیشتر قرار گیرند.