شهردار مشهد مقدس: خط سه مترو مشهد هدیه‌ای به زائران امام رضا (ع) است ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) برگزاری آیین اذن خدمت با حضور نیرو‌های خدمات شهری مشهد | قلندرشریف:خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خستگی‌ناپذیر است راه‌اندازی اتاق لبخند برای مادران و کودکان در بوستان‌های ویژه بانوان شهر مشهد نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: بیش از هر دوره‌ای، زمینه مشارکت مردم با مدیریت شهری فراهم شد قلندرشریف: بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی شهرداری مشهد و ۷ پروژه ورزشی در منطقه ۳ افتتاح می‌‎شود رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، مشارکت‌ها و مسکن شورای اسلامی شهر مشهد: رونق ملموس در اقتصاد شهر، هدف شورای ششم است نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: راه‌اندازی فاز یک خط ۳ مترو، مطالبه دیرینه رهبری و آرزوی مردم مشهد بود لزوم تکیه بر ظرفیت‌های شورا در مسیر اداره بهینه شهر برپایی بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی گل‌و‌گیاه مشهد از ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: برای خدمت به مردم، کار نمایشی نکردیم طوفان شدید مشهد جان درختان را گرفت | سقوط ۶۲ اصله درخت در سطح شهر (۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) فروش ۷ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان اوراق مشارکت شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ آذین‌بندی و نورپردازی ۲۳۲ کیلومتر از معابر مشهد هم‌زمان با دهه کرامت ۱۴۰۴ جشن‌های دهه کرامت ۱۴۰۴ در مشهد، از ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود افزایش سقف شارژ من‌کارت شهروندی مشهد تا ۲۰۰ هزار تومان مشهد در وضعیت هشدار | تمهیدات ویژه شهرداری مشهد برای مقابله با بارندگی و سیلاب (۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) آماده‌باش شهرداری مشهد برای مقابله با وزش باد شدید و رگبار باران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای قدیمی در محله توحید مشهد | پاچناری که گلشن شد
سرخط خبرها
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در مرکز ۱۳۷ خبر داد:

نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته

  • کد خبر: ۱۵۱۵۶
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نوسازی ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری طی دو سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با تعامل خوبی که بین مردم با واحد‌های اداری و اجرایی شهرداری برقرار کرده است، گام‌های خوبی در جهت پاسخگویی به درخواست‌های به حق شهروندان برداشته است.
وی افزود: جا دارد این مرکز با تقویت از لحاظ ساختار اداری در شهرداری و رسیدگی به خواسته‌های همکاران این مرکز، به جایگاه اصلی خود رسیده تا بتواند نقش خود را در رساندن حرف شهروندان به گوش مدیران شهری و پاسخگویی به آن‌ها ایفا نماید.

انجام عملیات برفروبی معابر و پیاده رو‌های سطح شهر مشهد با به کارگیری ۵۶۰۰ پاکبان 
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اذعان داشت: برف روبی معابر و پیاده رو‌های سطح شهر از بارش‌های گذشته با مشارکت شهروندان و بکارگیری و آماده باش ۵ هزار و ۶۰۰ پاکبان، صورت گرفت و توانستیم بگونه‌ای عمل نماییم که شهروندان بدون دغدغه برای رفت و آمد‌های خود، از بارش برف لذت ببرند.
صحراگرد، با اشاره به فضا آرایی‌های شهر به مناسبت دهه فاطمیه و دهه فجر که در پیش رو است، اضافه کرد: در نوسازی ناوگان خدمات شهری، برنامه‌ای از دو سال قبل آغاز شد که می‌توان گفت که حدود ۹۵ درصد ناوگان خدمات شهری مشهد تا کنون نوسازی شده است که سازمان پسماند نیز به موازات در این حوزه حرکت می‌کند و با شروع به کار چند پیمان جدید تا پاین سال جاری، عملا می‌توان گفت تا پایان سال جاری، همه ماشین آلات خدمات شهری نوسازی شده خواهند بود و دیگر خبری از ماشین آلات قدیمی نخواهد بود.
وی ادامه داد: همواره یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد، پرداخت به موقع و کامل حق و حقوق کارگران خدمات شهری است که در این زمینه نیز نظارت‌های کامل صورت می‌گیرد و تلاش خواهیم کرد، کارگران به عنوان پایه اصلی خدمات شهری، مورد توجه بیشتر قرار گیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->