به گزارش شهرآرا نیوز، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر در حاشیه پاسخگویی مستقیم به تماس های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137، اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی 137 با تعامل خوبی که بین مردم با واحدهای اداری و اجرایی شهرداری برقرار کرده است، گام های خوبی در جهت پاسخگویی به درخواست های به حق شهروندان برداشته است.
وی افزود: جا دارد این مرکز با تقویت از لحاظ ساختار اداری در شهرداری و رسیدگی به خواسته های همکاران این مرکز، به جایگاه اصلی خود رسیده تا بتواند نقش خود را در رساندن حرف شهروندان به گوش مدیران شهری و پاسخگویی به آنها ایفا نماید.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: برف روبی معابر و پیاده روهای سطح شهر از بارش های گذشته با مشارکت شهروندان و به کارگیری و آماده باش 5 هزار و 600 پاکبان، صورت گرفت و توانستیم به گونه ای عمل نماییم که شهروندان بدون دغدغه برای رفت و آمدهای خود، از بارش برف لذت ببرند.
صحراگرد، با اشاره به فضا آرایی های شهر به مناسبت دهه فاطمیه و دهه فجر که در پیش رو است، افزود: در نوسازی ناوگان خدمات شهری، برنامه ای از دو سال قبل آغاز شد که می توان گفت که حدود 95 درصد ناوگان خدمات شهری مشهد تا کنون نوسازی شده است که سازمان پسماند نیز به موازات در این حوزه حرکت می کند و با شروع به کار چند پیمان جدید تا پاین سال جاری، عملا می توان گفت تا پایان سال جاری، همه ماشین آلات خدمات شهری نوسازی شده خواهند بود و دیگر خبری از ماشین آلات قدیمی نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همواره یکی از تاکیدات شهردار و شورای شهر مشهد، پرداخت به موقع و کامل حق و حقوق کارگران خدمات شهری است که در این زمینه نیز نظارت های کامل صورت می گیرد و تلاش خواهیم کرد، کارگران به عنوان پایه اصلی خدمات شهری، مورد توجه بیشتر قرار گیرند.