حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مصدومیت قدیمی بلای جان ستاره استقلال

  • کد خبر: ۱۵۱۹۰۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
مصدومیت قدیمی بلای جان ستاره استقلال
ستاره این روزهای استقلال با مصدومیتی قدیمی برای این تیم به میدان می‌رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد محبی بازیکن قرضی استقلال که در حال حاضر در استقلال بسیار تاثیرگذار عمل می‌کند با مصدومیتی که از ناحیه کمر دارد در ترکیب استقلال به میدان می‌رود. این بازیکن مدت‌هاست که با این مشکل روبرو شده و با وجود مصدومیت پیگیر مشکل خود نمی‌شود تا بتواند در ترکیب استقلال به میدان برود و بازی‌های تیمش را از دست ندهد.

پزشکان استقلال اعلام کردند در صورتی که این بازیکن به مشکل خود رسیدگی نکند و در پی درمانش نباشد به یکباره از حضور در ترکیب استقلال منع می‌شود و امکان اینکه یک نیم فصل را دور از ترکیب استقلال سپری کند بسیار زیاد است.

شنیده می‌شود هر چقدر در درمان مشکل این بازیکن تاخیر ایجاد شود مشکلش تشدید شده و مدت زمان دوری‌اش از میادین بیشتر می‌شود، اما به دلیل نیاز فعلی استقلال به حضور این بازیکن در ترکیب تیم، محبی پیگیر این مشکل نمی‌شود و با درد و مصدومیت به کار خود در تیم ادامه می‌دهد. این بازیکن تنها تا پایان فصل می‌تواند برای استقلال به میدان برود و با توجه به شرایط دلار و ارز بعید به نظر می‌رسد که وی بتواند برای فصل بعد نیز در استقلال به کار خود ادامه دهد و باید به پرتغال بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->