مصدومیت ۴ نفر براثر انفجار در پارک پرواز تبریز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

رنگ نارنجی کرونایی به نقشه خراسان رضوی دوباره بازگشت (۶ اسفندماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۵۱۹۱۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
رنگ نارنجی کرونایی به نقشه خراسان رضوی دوباره بازگشت (۶ اسفندماه ۱۴۰۱)
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اکنون شهرستان‌های "خلیل آباد و کوهسرخ" خراسان رضوی بر طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.

 به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان کاشی اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت هم اینک ۶ شهرستان استان خراسان رضوی شامل بردسکن، رشتخوار، سبزوار، ششتمد، کاشمر و گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: هم اکنون مشهد و ۲۴ شهرستان دیگر شامل باخرز، بجستان، بینالود، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین، چناران، گلبهار، خواف، خوشاب، داورزن، درگز، زاوه، سرخس، صالح آباد، فریمان، فیروزه، قوچان، کلات، مه ولات، نیشابور، زبرخان، در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های علوم پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۵۶۰ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت چهار بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۴ هزار و ۸۳۲ تن رسیده است.

تاکنون هفت میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۸۵ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هم اینک ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ یک از شهرستان کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

رنگ نارنجی کرونایی به نقشه خراسان رضوی دوباره بازگشت (۶ اسفندماه ۱۴۰۱)

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->