هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه اصلاح قانون کار به مجلس می‌رود | هزینه‌ها دلاری، مزد کارگر ریالی قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت بازار اجاره‌مسکن در منطقه عبادی مشهد | وفور فایل‌های رهن کامل + جدول (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۴۵ درصد سهمیه تخم نوغان در خراسان رضوی توزیع شد ۱۴ هزار کارگر مشمول بیمه ساختمانی در انتظار سهمیه در خراسان رضوی خراسان‌رضوی در  فهرست استان‌های با کمترین نرخ بیکاری کشور | آیا تعطیلی پنج‌شنبه‌ها تأثیری بر حقوق کارگران دارد؟ قیمت انواع سکه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | حباب سکه کاهشی شد قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به ادعاهای اخیر درباره اعطای وام با کارت یارانه قیمت دنا پلاس اتومات بالا رفت؛ پژو ۲۰۷ ارزان شد+ جدول قیمت خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونق فروش لباس تاناکورا در مناطق برخوردار شهر مشهد | کاسبی با نداری مردم! تولید قراردادی دام راهی برای رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز
سرخط خبرها

مسئله بازنشستگی کار‌های سخت و زیان‌آور به نتیجه مطلوب رسیده است

  • کد خبر: ۱۵۱۹۵۹
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
مسئله بازنشستگی کار‌های سخت و زیان‌آور به نتیجه مطلوب رسیده است
رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: آیین نامه مربوط به کار‌های سخت و زیان آور در شورای گفت‌وگوی استان خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در شورای مرکزی تصویب و توسط وزیر اقتصاد به هیات دولت ارسال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین شافعی امروز ۶ اسفند در یکصدمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: آیین‌نامه مربوط به کار‌های سخت و زیان‌آور در شورای گفت‌وگوی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در شورای مرکزی تصویب و توسط وزیر اقتصاد به هیات دولت ارسال شده است. به صورت غیر رسمی خبر دارم که این پیشنهاد تصویب شده است و مسئله بازنشستگی کار‌های سخت و زیان آور به نتیجه مطلوب رسیده است.

وی افزود: موضوع مطالبات بخش خصوصی و کارخانه جات قند یک داستان اندوه بار و طولانی است. بخش‌های مختلف و واحد‌های تولیدی مطالباتی از دولت دارند که سال‌ها از آن گذشته است و در مقابل بهره مضاعف بانک توسط واحد‌ها باید پرداخت شود. این تورم لجام گسیخته به سرعت در حال پیشروی است و طلب واحد‌ها از دولت مانده است. این مساله اصلا عادلانه نیست که سال‌ها بخش خصوصی از دولت طلب داشته باشد و نه تنها تورم را باید تحمل کند بلکه برای اصل پول خود نیز با مشکل مواجه شود. هر لطمه‌ای که به واحد‌های تولیدی وارد می‌شود مستقیما به زندگی مردم اثر خواهد گذاشت، بنابراین باید به فکر مردم باشیم.

به گفته وی، به فکر مردم بودن رونق تولید ایجاد کردن است. این مساله مساله ملی است و باید این مشکل حل شود، درغیر این صورت واحد‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. طلب واحد‌ها باید پرداخت شود و شاید در این زمینه تهاتر بهترین اقدام باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: وقتی با توجه به صحبت‌های قابل توجه رهبری ده‌ها کمیته تشکیل می‌شود، مهم این است که نتیجه حاصل از کمیته‌ها به کجا می‌رسد. مهمترین موردی که رهبری در خصوص بخش خصوصی فرمودند این است که در اولایل انقلاب در مورد بخش خصوصی اشتباه تصور شده و منظور ایشان این بود که استقلال بخش خصوصی باید حفظ شود و دولت باید از بخش خصوصی حمایت کند. کسانی که حرف مقام معظم رهبری را بر خود واجب می‌دانند باید به این مساله توجه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->