ثبت‌نام ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر در سامانه سماح (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) نرخ اتوبوس‌های حرم امام حسین در مسیر‌های مختلف + ساعت حرکت یادی از نخستین امام‌جمعه مشهد پس از انقلاب اسلامی ثبت یک میلیون و ۱۸۰ هزار تردد در مرز مهران تا کنون (۱۶ مرداد ۱۴۰۴) اعلام برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به کشور، در استان خراسان رضوی (۲۶ مرداد ۱۴۰۴) مشهد، بزرگ‌ترین شهر وقفی جهان اسلام | برخورد قاطع با تصرفات موقوفات و تسهیلات ویژه برای ساکنان بافت‌های فرسوده + فیلم خطر افراطی‌گری را جدی بگیریم | گفت‌و‌گو با عضو مجلس خبرگان رهبری درباره مسئله وحدت شیعه و سنی ثبت‌نام ۲ میلیون و ۷۰۰ زائر اربعین در سامانه سماح | یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر وارد عراق شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) بزرگ‌ترین عملیات تغذیه و اسکان خراسان رضوی برای زائران اربعین ۱۴۰۴ جهش ۶۲ درصدی مشارکت خراسان رضوی در بازسازی عتبات عالیات | بهره‌برداری از صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در کربلا تا ۲ سال آینده سند کربلا روایت توست عالم مردم‌دار | یادی از آیت‌ا... محمدهادی میلانی، مرجع فقید، هم‌زمان با سالروز درگذشتش از نجف تا کربلا، دل‌هایی که راه می‌روند بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند (۱۴ مرداد ۱۴۰۴) تولیت آستان قدس رضوی: هیچ‌کس حق ندارد اتحاد ملت در برابر دشمن را بهم بزند| انسجام ملی، آینده ایران را رقم خواهد زد! رادیو موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین آغاز به کار کرد برپایی موکب فرهنگی «ایران امام رضا (ع)» در دهه پایانی ماه صفر رمان «جزیره گمشده من» روانه بازار نشر شد | رمانی با محوریت کرامات امام رضا (ع) اعزام کاروان پزشکی به منظور ارائه خدمات به اربعین (۱۴ مرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم

  • کد خبر: ۱۵۲۱۸۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آن‌ها را مطالبه و تاکید تولیت آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام کرد و گفت: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، مالک رحمتی اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی برپایی دیدار‌های مردمی و چهره به چهره را در گره‌گشایی از کار مردم بسیار مثمر ثمر می‌داند. وی به شخصه پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خودش است و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباط‌شان با مردم ملزم می‌دارد.

وی به اهمیت بهره‌وری مناسب از سامانه پاسخگویی ۱۳۸ اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بی‌بدیل جهت تسهیل‌گری فرآیند پیگیری مطالبات و امورات اداری مجاوران است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایمتدار مشهد و سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفتگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی و فعالیت‌های آستان قدس می‌دانند و در صورت نیاز نیز از طریق سامانه ۱۳۸ و بدون واسطه، پاسخگوی سوالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت خود این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیت‌های ما در این آستان است.

وی آستان قدس رضوی را مردمی‌ترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه ۳۰ میلیون دلداده اهل بیت (ع) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا (ع) برای‌مان گنجینه‌ای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی است.

وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباط‌گیری موثر با مردم و بهره‌گیری از نظرات مردم در حوزه‌های اجرایی و فعالیت‌های این آستان نورانی است.

رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست. از همین رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغه‌های مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف رضایت خداوند تبارک تعالی و امام رضا (ع) حاصل شود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: همه ما باور داریم که داشته‌هایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا (ع) از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: بر همین اساس شعار «آستان قدس رضوی، از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار داده‌ایم، تمامی فعالیت‌هایمان نیز برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیت‌های خالصانه، خادم و خادمیاری پیش می‌رود.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->