«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

معرفی عینک واقعیت افزوده جدید شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته + تصویر

  • کد خبر: ۱۵۲۴۰۲
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
معرفی عینک واقعیت افزوده جدید شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته + تصویر
شیائومی از یک جفت عینک واقعیت افزوده رونمایی کرده که از همه عینک‌های AR موجود در بازار پیشرفته‌تر است.

به گزارش شهرآرانیوز - کنگره جهانی موبایل رویداد جذابی است، چون نه‌تنها محصولات آماده مصرف، بلکه نمونه‌های اولیه محصولات آینده را به نمایش می‌گذارد. شیائومی دیروز در آستانه MWC ۲۰۲۳ از عرضه جهانی پرچمداران جدید خود خبر داد و امروز از یک جفت عینک واقعیت افزوده پرده برداشته که از همه عینک‌های AR موجود در بازار پیشرفته‌تر است.

معرفی عینک واقعیت افزوده جدید شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته + تصویر

عینک هوشمند شیائومی با نام Xiaomi Wireless AR Smart Glass Discovery Edition، محصولی با دو نمایشگر MicroLED است که هر کدام از آن‌ها در یک شیشه قرار گرفته‌اند و از وضوح FHD و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی بهره می‌برند. این شرکت می‌گوید زمانی که PPD یا «پیکسل بر درجه» به ۶۰ برسد، چشم انسان دیگر متوجه پیکسل‌ها نخواهد شد و PPD این عینک برابر ۵۸، یعنی بسیار نزدیک به این آستانه است. این عینک سه دوربین به‌سمت بیرون دارد که محیط روبه‌روی کاربر را شناسایی می‌کنند.

وزن این دستگاه ۱۲۶ گرم است و شیائومی آن را از فیبر کربن و آلیاژ منیزیم ساخته و از یک باتری آند سیلیکون-اکسیژن استفاده کرده است که به‌طور اختصاصی توسط این شرکت توسعه داده شده و از باتری‌های لیتیوم-یونی کوچک‌تر است.

معرفی عینک واقعیت افزوده جدید شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته + تصویر

مشخصات فنی عینک AR جدید شیائومی

عینک AR شیائومی از چیپست اسنپدراگون XR۲ نسل ۱ استفاده می‌کند و حافظه داخلی ندارد، به همین خاطر باید آن را به گوشی‌های هوشمند وصل کنید. ولی این محصول تماماً به‌صورت بی‌سیم کار می‌کند و می‌توانید با کمک فناوری ارتباطی این شرکت که ترکیبی از وای‌فای و بلوتوث است، از آن استفاده نمایید. شیائومی می‌گوید میزان تأخیر در این ارتباط فقط ۵۰ میلی‌ثانیه است.

عینک واقعیت افزوده شیائومی همچنین اپلیکیشن‌هایی دارد که این دستگاه را از رقبا متمایز می‌کند. برای مثال، شیائومی اجازه می‌دهد تا یک میزکار مجازی داشته باشید و با پنجره‌های مختلف تعامل برقرار کنید. به‌علاوه، این عینک اجازه می‌دهد تا به اکوسیستم لوازم خانگی هوشمند شیائومی دسترسی داشته باشید و با ژست‌های حرکتی مثلاً یک چراغ را خاموش کنید.

به‌علاوه، این محصول از لنز‌های الکتروکرومیک بهره می‌برد که به شما کمک می‌کند تا با یک دکمه لنز‌ها را سیاه کنید. به عبارت دیگر، لنز‌ها در حالت عادی شفاف هستند تا بتوانید محیط را ببینید، اما در زمان تماشای ویدیو می‌توانید آن‌ها را تیره کنید تا حواستان کمتر به‌خاطر پس‌زمینه پرت شود.

با توجه به اینکه این محصول آماده مصرف به‌نظر می‌رسد، مشخص نیست که چرا شیائومی آن را به بازار عرضه نمی‌کند. بااین‌حال، می‌توان حدس زد که قیمت بالا یا عمر پایین باتری از مشکلات پیش روی این دستگاه باشد. ولی در هر صورت، عینک شیائومی یکی از پیشرفته‌ترین عینک‌های AR است که نوید آینده جذابی را برای این بازار می‌دهد.

معرفی عینک واقعیت افزوده جدید شیائومی با قابلیت‌های پیشرفته + تصویر

منبع: دیجیاتو


در ادامه حتما بخوانید

کوالکام تمام تراشه‌های اسنپدراگون و مودم‌های 5G آینده‌اش را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند

اولین تصاویر از خودروی برقی MS11 شیائومی + مشخصات

شیائومی نخستین کامپیوتر دسکتاپی‌اش را در کنار گوشی‌های Xiaomi ۱۳ رونمایی می‌کند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->