الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

آیفون ۱۴ برنده جایزه جهانی بهترین گوشی هوشمند شد

  • کد خبر: ۱۵۳۱۲۴
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
  • ۱
آیفون ۱۴ برنده جایزه جهانی بهترین گوشی هوشمند شد
جدیدترین محصول اپل، آیفون ۱۴ پرو برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل ۲۰۲۳ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ بارسلون به پایان رسید و شرکت‌های مختلف از جمله اپل، TCL و موتورولا برنده جوایز GLOMO یا جوایز جهانی موبایل شدند. هر سال پس از پایان کنگره جهانی موبایل، جوایزی در دسته‌بندی‌های مختلف به شرکت‌ها داده می‌شود.

امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون ۱۴ پرو رسید. در حالی گوشی اپل این جایزه را گرفت که گوشی‌های گوگل پیکسل ۷ پرو، ناتینگ فون ۱، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ جزو دستگاه‌های مدنظر MWC بودند.

بنا بر اعلام GLOMO، جایزه بهترین گوشی هوشمند ترکیبی از عملکرد فوق‌العاده، نوآوری و رهبری است که از طریق ارزیابی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار در بازه زمانی ژانویه ۲۰۲۲ تا دسامبر ۲۰۲۲ توسط تحلیلگران مستقل، روزنامه‌نگاران و اینفلوئنسر‌های برجسته جهان مشخص می‌شود.

در کنار آیفون ۱۴ پرو، اپل در بخش «Disruptive Device Innovation» هم به‌خاطر قابلیت کمک اضطراری از طریق ماهواره برای سری آیفون ۱۴ هم برنده جایزه شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در مناطقی که ارتباط سلولار و وای‌فای وجود ندارد، از طریق ماهواره پیام کمک ارسال کنند.

گجت ارتباط ماهواره‌ای موتورولا هم جایزه گرفت

ارتباط ماهواره‌ای به موضوعی داغ در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و شرکت‌های مختلف می‌خواهند این ویژگی را به محصولات خود بیاورند. مدیاتک از طریق تراشه مخصوص خود ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های هوشمند و ابزار‌های مختلف می‌آورد و کوالکام هم گفته که تمام گوشی‌های مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون در آینده از این ویژگی بهره می‌برند.

در بخش ارتباطات ماهواره‌ای، GLOMO جایزه «بهترین دستگاه در نمایشگاه» را به موتورولا Defy Satellite Link داد. محصولی که توسط Bullit و با تراشه مدیاتک ساخته شده است. این گجت کوچک از طریق بلوتوث به گوشی‌های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود و امکان ارسال و دریافت پیام از طریق ماهواره‌ها را فراهم می‌کند، البته برای استفاده از آن آسمان باید صاف باشد و همچنین حق اشتراک آن را پرداخت کرده باشید.

در حالی ابزار موتورولا این جایزه را دریافت کرده که داوران دستگاه‌های آنر مجیک Vs، سامسونگ گلکسی S ۲۳ اولترا و اوپو فایند N ۲ فلیپ را هم مدنظر قرار داده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Finland
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
وقتی یه نگاه به برندگان سالیان گذشته میکنی میبینید که شرکت هواوی برنده ی بخش های مختلف بوده در این کنگره ولی با تحریم ناجوانمردانه راه رو برای برد امریکایی باز کردن برای مثال ایفون در بخش ارتباط ماهواره ای جایزه گرفت در حالی که فقط میتونی پیام یک طرفه ارسال کنی اون در شرایط خیلی سخت با ۱۵ دقیقه تاخیر اما هواوی میت ۵۰ پرو که چند روز قبل از ایفون ها رو نمایی شد بدونه تاخیر و پیام دو طرفه ماهواره ای داره اما چون هواوی تحریم هست و بازار کوچکتری داری و محدودیت چیپست ۵gهم یدک میکشه طبیعتا فضا برای رشد شرکتی مثل اپل باز میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->