حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

ترافیک سنگین در جاده مدعیان پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۱۵۳۳۳
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
ترافیک سنگین در جاده مدعیان پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان
تیم فوتسال استان کمتر از ۲۰ روز برای تعیین سرنوشت خود فرصت دارد
مژده رنگیان - لیگ برتر فوتسال بانوان به هفته‌های حساسی رسیده است، روز‌هایی که برای سرمربیان تیم‌ها با استرس و فشار همراه است و هنوز هیچ تیمی به‌صورت قطعی به پلی‌آف صعود نکرده است و هر تیمی از ۵ تیم بالانشین، ممکن است در هفته پایانی از جمع ۴ تیم برتر جدا شودو از حضور در پلی‌آف بازبماند. تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی امسال با شعار «در مسیر افتخار» کار خود را در لیگ آغاز کرد و با توجه به بازیکنانی که جذب شدند و بودجه‌ای که اختصاص پیدا کرد، تیم به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته شد؛ تیمی که در نیم‌فصل دوم با پیروزی‌های بزرگ خود توانست هفته‌ها صدرنشین لیگ باشد و بهترین خط حمله را در اختیار داشته باشد، اما از هفته بیستم ناگهان ورق برگشت و شاگردان شریف شکست سنگینی را در اصفهان برابر نامی‌نو با ۸ گل خورده تجربه کردند، بعد از آن در هفته بیست‌ویکم بازهم این شرایط بحرانی در تیم ادامه داشت و آن‌ها در خانه خود به‌سختی توانستند یک تساوی مقابل تیم انتهای‌جدولی شهروند ساری به دست آورند و از شکست فرار کنند. آن‌ها از ۶ امتیاز ۲ هفته گذشته تنها یک‌امتیاز را توانستند کسب کنند و همین موضوع باعث شد از صدر جدول جدا شوند و به رده سوم سقوط کنند. هرچند چنین‌شرایطی را فاطمه شریف ابتدای لیگ برتر با ۲ شکست برابر مس و سایپا تجربه کرده بود، ولی خیلی سریع توانستند شرایط را تغییر دهند و دوباره به جمع مدعیان بازگردند.

حذف یا بازگشت به صدر
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی درحال‌حاضر ۲ موقعیت پیش‌رو دارد. اگر همچنان زهرا لطف‌آبادی روز‌های بد خود را پشت‌سر بگذارد و گل‌های متعدد وارد دروازه این تیم شود و آسیب سارا شیربیگی جدی باشد، آن‌ها با خطر عدم صعود به پلی‌آف روبه‌رو می‌شوند. نماینده مشهد در هفته بیست‌ودوم در شیراز با پارس‌آرا بازی می‌کند، هفته بعد در خانه برابر تیم قعرجدولی هیئت شهرستان اصفهان به میدان می‌رود و در آخرین بازی که حکم فینال مرحله اول لیگ را دارد، باید در اهواز برابر ملی حفاری صف‌آرایی کند. آن‌ها برای باقی‌ماندن در کورس مدعیان و صعود به پلی‌آف باید دست‌کم یکی از این دیدار‌ها را پیروز شوند، چون درصورتی‌که نامی‌نو ۳ بازی آینده خود را پیروز شود، می‌تواند حریف بسیار خطرناکی برای مشهدی‌ها باشد. شاگردان شریف می‌دانند که اگر بتوانند کامبکی رؤیایی داشته باشند و ۳ بازی پیش‌رو را پیروز شوند، می‌توانند در صورت لغزش مس و حفاری، دوباره در صدر قرار بگیرند و به‌عنوان تیم اول راهی پلی‌آف شوند. این ایده‌آل‌ترین حالت است و بهترین حالت میزبانی در پلی‌آف رقم می‌خورد.

معادلات پیچیده برای رقیبان
مس با ۴۹ امتیاز در هفته پیش‌رو بازی حساسی برابر تیم دوم جدول یعنی حفاری دارد. بهترین نتیجه برای مشهدی‌ها، شکست حفاری است تا بتوانند با پیروزی در شیراز به رده دوم صعود کنند. تیم حفاری که تیم دوم جدول است، کار سخت‌تری نسبت به حریفان دیگر خود در بالای جدول دارد و هر ۳ بازی پیش‌روی این تیم سخت و دشوار است. سایپا نیز در هر ۳ بازی باید به‌مصاف تیم‌های انتهای‌جدولی برود که پیش‌بینی می‌شود چندان موانع سختی برای نیلوفر اردلان نباشد. در بین تیم‌های بالانشین، شرایط برای نامی‌نو ویژه‌تر است. این تیم ۴۰ امتیاز دارد، رهیاب با ۲۹ امتیاز پایین‌تر از این تیم قرار دارد و هیچ‌گاه به نامی‌نو نمی‌رسد، اما چین‌سری سعی دارد خود را در جمع ۴ تیم برتر پلی‌آف جای دهد و برای این کار باید بیشترین امتیاز را از بازی‌های خود دریافت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->