استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

بازگشت هیئت فوتبال خراسان به صدر جدول فوتسال

  • کد خبر: ۱۵۷۵۱
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
بازگشت هیئت فوتبال خراسان به صدر جدول فوتسال
فرصت‌سوزی رقبا به نفع تیم هیئت فوتبال استان تمام شد.
مژده رنگیان - هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال بانوان با اتفاقات هیجان‌انگیز و غافل‌گیرکننده‌ای همراه بود. در فاصله ۲ هفته مانده به پایان مرحله اول لیگ، روز جمعه ۴ بهمن‌ماه ۶ دیدار برگزار شد که هر کدام در نوع خود از حساسیت خاصی برخوردار بود؛ تیم‌های بالای جدول برای صعود به پلی‌آف تلاش کردند و پایین‌جدولی‌ها نیز برای فاصله‌گرفتن از قعر و فرار از سقوط به دسته‌یک جنگیدند.
 
باوجود اینکه نماینده مشهد در این روز میهمان شیرازی‌ها بود و توانست از شهر حریف یک پیروزی ارزشمند به سوغات بیاورد، اما درواقع سرنوشت تیم مشهد در اهواز رقم خورد؛ جایی‌که تیم‌های ملی حفاری و مس رفسنجان در حساس‌ترین بازی هفته به میدان رفتند. مس که هفته گذشته توانسته بود جای تیم خراسان را در صدر جدول بگیرد، حریف تیم دوم جدول یعنی ملی حفاری بود و همین موضوع کار را برای هر ۲ تیم سخت می‌کرد؛ اما برنده جدال این ۲ تیم کسی نبود جز فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی. ۲ تیم اهواز و رفسنجان در پایان یک بازی نزدیک و سنگین به تقسیم امتیازات رضایت دادند و بازی ۳ بر ۳ به پایان رسید که این نتیجه باعث شد تیم خراسان با ۲ پله صعود دوباره در صدر جدول قرار بگیرد.

مشهدی‌ها از ساعت ۱۱ روز جمعه برابر پارس‌آرای شیراز، تیم دهم جدول، به میدان رفتند. ازآنجاکه شریف در ۲ هفته گذشته بدترین روز‌های فوتسالی خود را می‌گذراند و یک شکست و یک تساوی را برابر تیم پایین‌جدول تجربه کرده بود، نمی‌توانست به این دیدار خوش‌بین باشد و باید با تمام توان برای گرفتن پیروزی قاطعانه به میدان می‌رفت. آن‌ها از این فرصت استفاده کردند و به جبران ناکامی‌های ۲ هفته قبل ۹ گل وارد دروازه تیم شیراز کردند و در مقابل، حریف حتی یک گل هم نتوانست به ثمر برساند. محدثه محمدی یکی از بهترین روز‌های خود را داشت و با زدن ۴ گل، پوکر کرد.
 
مرضیه توفیقی، نسیمه غلامی و سارا شیربیگی نیز هرکدام ۲ گل برای تیمشان به ثمر رساندند تا تفاضل گل تیم بهبود پیدا کند و همین امتیاز توانست آن‌ها را نسبت به مسی‌ها برتر کند و آن‌ها را با ۵۰ امتیاز به صدر جدول برساند.
یکی دیگر از اتفاقات مهم این هفته، حذف قهرمان فصل گذشته از جمع مدعیان پلی‌آف بود. نامی‌نو اصفهان باوجود تلاش زیاد و حتی پیروزی پرگل برابر تیم هیئت خراسان در هفته‌های گذشته، برابر پویندگان شیراز به میدان رفت؛ اما حریف پایین‌جدولی اجازه برد به حریف مدعی خود نداد و بازی با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید و تنهاشانس اصفهانی‌ها برای رسیدن به پلی‌آف از دست رفت. درحال‌حاضر صعود ۴ تیم خراسان، مس رفسنجان، ملی حفاری و سایپا به پلی‌آف قطعی شده است؛ اما جایگاه تیم‌ها در رده‌های اول تا چهارم، تا پایان هفته آخر مشخص نخواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->