ماجرای حادثه امنیتی در بخش کنسولی سفارت ایران در پاریس چه بود؟ وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد در سفارت ایران در فرانسه چه می‌گذرد؟! (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند دوباره غیرت ملت، دوباره شور قیام | راهپیمایی نمازگزاران مشهدی در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد + فیلم سازمان ملل: هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد راهپیمایی مردم ایران در حمایت از عملیات «وعده صادق» آیت‌الله علم‌الهدی: تذکر محترمانه و ارشاد باکرامت، هدف اصلی «طرح نور» است | سه خطای محاسباتی در سنجش توفیق عملیات «وعده صادق» رئیسی: عملیات «وعده صادق» نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به رفح فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان واکنش نشان داد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان| تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان مجلس نسبت به تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و شناسایی مسببان مسمومیت دانش‌آموزان

  • کد خبر: ۱۵۳۵۱۶
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
تذکر نمایندگان مجلس نسبت به تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی معلمان و شناسایی مسببان مسمومیت دانش‌آموزان
عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی‌فیروزجایی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند‌ماه) مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر صدیف بدری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در رسیدگی به علت مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدارس اردبیل.

- تذکر علی زنجانی حسنلویی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به مسئله مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرستان‌ها و ارائه گزارش قابل قبول به مجلس شورای اسلامی.

- تذکر جعفرقادری به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در حل مشکل تقاطع غیرهمسطح زیباشهر واقع در دروازه قرآن شیراز.

- تذکرعلی جدی نماینده شیروان به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اولویت‌بخشی و علت مسمومیت دانش‌آموزان.

- تذکررسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم ارائه خدمات تلفن ثابت در روستا‌های کشور به خصوص در لاهیجان و سیاهکل. همچنین تذکر به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تخصیص آسفالت به شهرداری شهر‌های لاهیجان و سیاهکل.

- تذکر انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در معرفی مسببان مسمومیت دانش‌آموزان دختر.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم احداث تصفیه خانه فاضلاب در هشتگرد و نظرآباد.

- تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم چاره‌اندیشی برای رسیدگی به گرانی و فشار اقتصادی. همچنین تذکر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت مشخص کردن قیمت نهاده‌های کشاورزی در استان گیلان.

- تذکر روح الله حضرت‌پور طلاتپه نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در ممنوعیت صادرات سیب.

- تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه ۲۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان.

- تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اتمام طرح جاده کولدر در شهرستان فنوج.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->