اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روزبه چشمی: چرا کمک داور ویدئویی نمی‌آورید؟

  • کد خبر: ۱۵۳۸۲۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
روزبه چشمی: چرا کمک داور ویدئویی نمی‌آورید؟
روزبه چشمی، هافبک میانی استقلال فقدان کمک داور ویدئویی در فوتبال را یکی از معضلات کنونی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال تاکید دارند که باید به سرعت کمک داور ویدئویی در ورزشگاه‌های ایران نصب شود. روزبه چشمی در همین راستا به خبرنگار ما گفت: «واقعا این همه جنجال برای چیست؟ اگر کمک داور ویدئویی باشد همه این مشکلات برطرف خواهد شد. شما دیدید که درهفته‌های اخیر ضد و نقیض گویی‌های زیادی درباره پنالتی‌های اعلام شده و نشده برای ما به وجود آمد. وقتی صحنه‌ها از زوایای گوناگون نشان داده شد مشخص شد که برای مثال در بازی با نساجی یک پنالتی برای ما اعلام نشد. در بازی با گل گهر هم داور به درستی برای استقلال اعلام پنالتی کرد، اما جنجال شد. فوتبال ما باید از این وضعیت خلاص شود. اگر در ورزشگاه‌ها کمک داور ویدئویی باشد، مشکل از میان خواهد رفت. من از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم اجازه ندهند بیش از این فوتبال ما به دلیل فقدان کمک داور ویدئویی متضرر شود. استفاده از این تکنولوژی الزامی است و نباید آن را شوخی بگیریم.»

چشمی درباره نتایج استقلال درهفته‌های اخیر نیز گفت: «باید خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم. استقلال شخصیت قهرمانی دارد و رسیدن به قهرمانی حق ما است. ما می‌توانیم به این عنوان برسیم. از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند. درست مانند بازی با گل گهر که سنگ تمام گذاشتند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->