شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد
سرخط خبرها

دور افتخار ساپینتو بعد از پیروزی مقابل قلعه نویی

  • کد خبر: ۱۵۳۸۳۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
دور افتخار ساپینتو بعد از پیروزی مقابل قلعه نویی
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال بعد از برتری مقابل امیرقلعه نویی به سمت تماشاگران تیمش رفت و دور افتخار زد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پیروزی استقلال مقابل گل گهر سیرجان در شرایطی به دست آمد که ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت از روی سکو‌ها تماشاگر بازی تیمش بود.  

ساپینتو که در جریان این بازی با نیمکت تیمش در تماس بود و نکاتی را به ماتا توصیه می‌کرد بعد از برتری مقابل گل گهر سیرجان که در شرایط سختی به دست آمد، از روی سکو‌ها پایین آمد و به سمت تماشاگران استقلالی که روبه روی جایگاه نشسته بودند رفت و مقابل آن‌ها به شادی پرداخت.

ساپینتو لحظاتی روی پست دور زمین ورزشگاه آزادی دوید و تماشاگران هم که از رفتار سرمربی خود به وجود آمده بودند، با حرارت بسیاری او را تشویق می‌کردند.

استقلال اگر در بازی با گل گهر سیرجان هم امتیاز از دست می‌داد امتیازات بیشتری از دیگر رقبا عقب می‌افتاد، اما پیروزی در واپسین ثانیه‌ها مقابل گل گهر سیرجان این تیم را زنده کرد تا همچنان به قهرمانی در فصل جاری امیدوار باشد.

البته ساپینتو هنوز مجوز همراهی استقلال در بازی با فولاد خوزستان را ندارد و گفته می‌شود او در این بازی هم محروم است. اگر این طور باشد، ساپینتو در بازی با فولاد هم باید از روی سکو‌ها تیمش را هدایت کند.

ساپینتو در بازی با فولاد بار دیگر با یک استقلالی رو به رو خواهد شد. او بعد از برتری مقابل امیرقلعه نویی حالا امیدوار است منصوریان را هم شکست دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->