۱۷۰ هزار اشتغال خالص، رهاورد دولت سیزدهم در استان | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر از خراسان رضوی بود از هر ۱۰ تن در غزه ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ اعلام نتایج انتخابات تا ساعت ۱۱ روز بعد از رای گیری اعلام خواهد شد مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است درخواست جامعه کارگری از رئیس‌جمهور آینده: به وضعیت معیشتی کارگران توجه کنید «سرمشق»، نمایه‌ای از خدمات دولت سیزدهم در خراسان‌رضوی | باید دستاورد‌های شهید رئیسی مورد تبیین قرار گیرد فردا همه پای کار وطن رأی‌های طلایی مشهد در سپهر سیاسی ایران همیشه تعیین‌کننده است اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور | شناسه دو کاندیدا اعلام شد پایان تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ویدئو | سخنگوی ستاد انتخابات: تعداد بسیار محدودی افزایش شعب اخذ رای خواهیم داشت نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

  • کد خبر: ۱۵۴۲۲۲
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است.

به گزارش شهرآرانیوز، هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد دقیقاً زمان تکمیل این قرارداد و یا تعداد هواپیما‌هایی که ایران از روسیه تحویل خواهد گرفت، مشخص نکرد و گفت: جزئیاتی منتشر نخواهد شد، زیرا محرمانه است.

این هیئت به اسپوتنیک گفت که پس از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۹۸۸، ایران تمایل خود را به برخی از کشور‌ها برای خرید هواپیما‌های جنگی آن‌ها نشان داد و روسیه نیز اعلام کرد که آماده فروش است.

اوایل ماه جاری، کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو گفت که تهران امیدوار است توافقات جدیدی را امضا کند که روابط با روسیه را در سال ۲۰۲۳ تقویت کند.

پیش از این الکسی دیدوف، سفیر روسیه در ایران به اسپوتنیک گفته بود که مسکو و تهران در حال کار بر روی تدوین یک توافقنامه جدید در چارچوب روابط روسیه و ایران هستند و با اشاره به اینکه این توافق از اهمیت راهبردی برخوردار است، خاطرنشان کرد که مهم است که محکم و متعادل باشد و واقعیت‌های جدید همکاری دوجانبه را منعکس کند.

وی تاکید کرد که این توافق رهنمود‌های اساسی برای توسعه بیشتر روابط روسیه و ایران در دهه‌های آینده را مشخص می‌کند.

پیشتر، یک بنیاد آمریکایی ادعا کرد با تعمیق روابط تهران_مسکو و در صورت تحویل سوخو ۳۵ به ایران موازنه قوا در منطقه تغییر خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->