معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نامه‌ای به اینترنت

  • کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
نامه‌ای به اینترنت
همان طور که می‌دانید این روز‌ها سرعت اینترنت یک طوری شده است که انگار در تمام پهنای باند‌های اینترنتی کلی سرعت گیر نصب کرده اند.

همان طور که می‌دانید این روز‌ها سرعت اینترنت یک طوری شده است که انگار در تمام پهنای باند‌های اینترنتی کلی سرعت گیر نصب کرده اند و اینترنت از یک چنین مسیری دارد به صورت دنده یک و نیم کلاچ خودش را به ما می‌رساند.  برای همین دست به کار شدیم و نامه‌ای به اینترنت نوشتیم.

«سلام اینترنت جان. بگذار بی مقدمه بگویم، این آهستگی تو برای ما ارمغانی جز خستگی ندارد. برایمان سؤال شده است که مگرتو به حرف‌های وزیر ارتباطات گوش نمی‌کنی که هر وقت مصاحبه دارد می‌گوید زیرساخت‌های ارتباطی از سوی کارشناسان ما به سرعت در حال توسعه است؟
چرا با اینکه فرت و فرت دارند زیرساخت‌ها را توسعه می‌دهند، تو این قدر بی حالی و کمی به خودت سرعت نمی‌دهی! اینترنت عزیز، هر وقت می‌رویم چیزی می‌خریم و قیمتش را با روز قبل مقایسه می‌کنیم، با خود می‌گوییم کاش تو هم ذره‌ای سرعت تورم را الگو و سرمشق خود قرار می‌دادی تا در جدول سرعت اینترنت جهانی، این قدر ته نگیریم و ته نشین نشویم.

آهستگی تو به حدی است که انگار شعرِ «ای ساربان، آهسته ران، کارام جانم می‌رود» را به خودت گرفته‌ای و سرعت خود را براساس این شعر تنظیم کرده ای.

دوست داشتیم آن قدر کیفیتت بالا بود که کیف می‌کردیم از آمدنت، ولی الان به خاطر پایین بودن کیفیت اینترنت حس می‌کنیم اگر قبلا دکل نفتی گم می‌شد الان دکل‌های مخابراتی گم شده اند، ولی خبرش رسانه‌ای نشده است و گاهی سرعتت آن قدر پایین می‌آید که سختمان است بفهمیم هنوز وصلی یا قطعی. تا چند وقت پیش که نیازی به بلوکه شدن پول برای ثبت نام خودرو نبود روی تو کلیک می‌کردیم و آن قدر بازشدنت طول می‌کشید که مهلت ثبت نام به پایان می‌رسید.

به خاطر این وضعیت دوست داریم گوشی خودمان را برداریم و بزنیم به دیوار، ولی خدا را شکر که قیمت هر روز بیشتر از دیروز گوشی، ما را از این کار منصرف می‌کند، اما بگذار یک چیز را بگویم. تو را با همه سرعت کمت می‌توانیم تحمل کنیم، ولی باور کن آن‌هایی که خبر سرعت بالای اینترنت را در فلان ایستگاه فضایی منتشر می‌کنند قادر به تحملشان نیستیم. کاش می‌شد برویم سراغشان و همان طور که یقه شان را گرفته ایم از آن‌ها بپرسیم هدفتان از نشر این اخبار دقیقا چیست؟ الان ما بعد از شنیدن این خبر سرعت نجومی باید چه کار خاصی انجام دهیم؟ این خبر را منتشر کردید که ما برویم توی آن ایستگاه فضایی روی فلان لینک کلیک کنیم؟ یا منتشر کردید که ما دلمان بسوزد؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->