سخنگوی نیروهای مسلح یمن: فرودگاه بن گوریون را با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادیم حمله موشکی یمن به سرزمین‌های اشغالی | پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون به حالت تعلیق درآمده‌اند ایران در حال بررسی درخواست اروپا برای ازسرگیری مذاکرات است ادارات ۶ شهر خوزستان فردا (شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۴) دورکار شدند آمادگی کامل مرز خسروی برای اربعین ۱۴۰۴ سفر رئیس موساد به واشنگتن؛ اسرائیل دست به دامن آمریکا شد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: وزارت اقتصاد بر شرکت‌ها بورسی باید نظارت جدی داشته باشد دولت آلمان خواستار همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد خودکشی ۱۸ نظامی اسرائیلی از ابتدای سال ۲۰۲۵ سازمان ملل: در مذاکرات هسته‌ای ایران و کشور‌های اروپایی دخالت نمی‌کنیم نرخ کرایه از مرز بین‌المللی شلمچه تا عتبات عالیات چقدر است؟ ۳ کشته در انفجار در یک مرکز نظامی آمریکا تماس تلفنی پوتین و اردوغان درباره تحولات سوریه نورمن: پیشنهاد تمدید ضرب‌الاجل فعال‌سازی مکانیسم ماشه مطرح شده است ردپای کولبران در ورود تجهیزات جاسوسی اسرائیل به ایران احتمال برگزاری مذاکرات جدید هسته‌ای میان ایران و اروپا در هفته آتی سخنگوی وزارت امور خارجه: با صدای بلند از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کنیم اکسیوس: ایران و سه کشور اروپایی هفته آینده دیدار می‌کنند (۲۷ تیرماه ۱۴۰۴) ارسال بسته کمک ۶۰۰ هزار دلاری رژیم صهیونیستی به دروزی‌های سوریه بسته جدید تحریم‌ها | محدودیت‌های مالی و تسلیحاتی علیه روسیه و بلاروس تشدید شد جان باختن ۶۹ کودک در غزه بر اثر سوءتغذیه ناشی از محاصره و جنگ تجاوز رژیم صهیونیستی ۸۰ درصد تجهیزات توانبخشی معلولان غزه را نابود کرد ظریف: تنها «تهدید وجودی» برای اسرائیل، صلح است آیت‌الله علم‌الهدی: دیپلماسی باید هماهنگ با میدان عمل کند | نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب در دفاع مقدس ۱۲ روزه عملیات بازرسی پلیس تل‌آویو به انفجار ختم شد ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه | ده‌ها فلسطینی شهید شدند چین: با تحریم‌های یک‌جانبه اتحادیه اروپا علیه روسیه مخالفیم
سرخط خبرها

نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش

  • کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
نماینده مجلس: چرا رتبه‌بندی معلمان با تأخیر و ناقص اجرا شده است؟+ جزئیات طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه رتبه بندی معلمان که قانون مترقی مجلس یازدهم بوده به صورت ناقص در حال اجراست، گفت: وزارت آموزش و پرورش باید توضیح دهد چرا این قانون را به نحوی اجرا می‌کند که برخی شامل آن نشده و نحوه ارزیابی‌ها نیز موجب نارضایتی معلمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش، گفت: این سئوال درباره عملکرد وزارت آموزش و پرورش به ویژه در اجرای قانون رتبه بندی است که چرا رتبه بندی معلمان با وجود قول‌های وزیر آموزش و پرورش با تاخیر اجرا و به صورت ناقص اجرا شد.


بیشتر بخوانید:

نارضایتی معلمان از روند رتبه‌بندی در هیئت‌های ممیزه؛ کمیسیون آموزش مجلس به ماجرا ورود کرد+ جزئیات


نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس افزود: قانون رتبه بندی معلمان از قوانین مترقی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم است، ولی آیین نامه اجرایی آن به تایید اعضای ناظر مجلس نرسید و به بدترین شیوه و با تأخیر اجرا شد.

وی اضافه کرد: آیین‌نامه اجرایی این قانون، دارای ده‌ها ایراد بوده رتبه‌بندی به نحوی اجرا شد که گروه‌های هدف به ویژه مهرآفرین‌ها و گروه‌‎های هدف در رتبه‌های ۴ و ۵ تحت پوشش قرار نگرفتند. ضمن آنکه مرحله تطبیق و استقرار باید در مدار سوابق تجربی و امتیازات ارزیابی‌های سالانه باشد که این مهم نیز رعایت نشده است.

وحیدی، عدم اخذ مصوبه فوق العاده معلمان در شورای حقوق و دستمزد، عدم واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به اعضا، شاخص غیرقابل دفاع توزیع سهمیه‌های استخدامی در استان‌های محروم و مرزی را از دیگر محور‌های سئوال خود از وزیر آموزش و پرورش برشمرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش عضو شورای حقوق و دستمزد بوده و باید در اخذ مجوز فوق العاده معلمان بر اساس مشاغل عمومی و اختصاصی تسریع می‌شد، یکی دیگر از محور‌های سئوال از وزیر این است که علت این تأخیر و قصور چیست؟

وی با بیان اینکه همچنین باید مشخص شود، سرنوشت واگذاری سهام صندوق ذخیره فرهنگیان به کجا رسید؛ گفت: همچنین باید توضیح داده شود که چرا شاخص‌های توزیع سهمیه استخدامی مناطق مرزی و محروم کشور به صورت فعلی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->