کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

دوربین گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس یک مشکل عجیب دارد! + عکس

  • کد خبر: ۱۵۴۵۷۳
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
دوربین گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس یک مشکل عجیب دارد! + عکس
گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین اصلی گلکسی S۲۳ معمولی و پلاس با مشکلی روبه‌رو است که باعث تارشدن تصاویر می‌شود و صدای کاربران را درآورده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در سری گلکسی S۲۳، تنها مدل اولترا در دوربین اصلی خود به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرد. بااین‌حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین اصلی گلکسی S۲۳ معمولی و پلاس با مشکلی روبه‌رو است که باعث تارشدن تصاویر می‌شود و صدای کاربران را درآورده است.

براساس آنچه از گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس از مشکلی رنج می‌برد که اجازه نمی‌دهد تمام صحنه در حالت فوکوس قرار بگیرد. کاربران می‌گویند اگرچه مرکز قاب واضح و در فوکوس است، اما در کناره‌ها می‌توانید محوشدگی عناصر صحنه را ببینید.

این مشکل ظاهراً در نمونه‌هایی از گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس رخ داده است که در ویتنام ساخته شده‌اند. در ادامه دو نمونه از این تصاویر مشکل‌دار را می‌بینید. در یکی از تصاویر با علامت‌گذاری نشان داده شده است که کدام قسمت‌های عکس ایراد دارد.

دوربین گلکسی S۲۳ و S۲۳ یک مشکل عجیب دارد!

دوربین گلکسی S۲۳ و S۲۳ یک مشکل عجیب دارد!

با توجه به اینکه محل ساخت گوشی‌ها معمولاً تأثیری در کیفیت تولید دستگاه‌ها نمی‌گذارد، وقوع این مشکل تا حدی غافل‌گیرکننده است. برخی کاربران با مشاهده این گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که سری گلکسی S۲۲ هم چنین مشکلی داشته است، اما روی آن مانوری داده نشده بود. علاوه‌براین، ظاهراً تنها راه‌حل این مشکل ارسال دستگاه به بخش خدمات مشتریان سامسونگ است.

از سوی دیگر، به‌نظر نمی‌رسد که مشکلی در مدل اولترا وجود داشته باشد، چون این گوشی از دوربین متفاوتی استفاده می‌کند. هرچند کاربران پیش‌تر از وجود مشکل دیگری در دوربین S۲۳ اولترا خبر داده بودند که ظاهراً به لرزشگیر آن مربوط بود و مانع از عملکرد صحیح این قابلیت می‌شد.

سامسونگ هنوز به مشکل دوربین گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس واکنشی نشان نداده است. درنتیجه بسیاری از کاربران منتظر اظهارنظر رسمی این شرکت هستند؛ چرا که با راهکار‌های معمولی ازجمله ریست گوشی نتوانسته‌اند این ایراد را برطرف کنند و به‌دنبال راه‌حل برای رفع آن هستند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->