نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به بهشت رضا (ع) مشهد در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند

  • کد خبر: ۱۵۵۱۴۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به بهشت رضا (ع) مشهد در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی به بهشت رضا (ع) در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفند و همچنین به خانواده شهدا و سالمندان درایام نوروز خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری دراین خصوص گفت: درراستای تسهیل دسترسی و رفاه حال زائران و مجاوران به‌ویژه خانواده معزز شهدا، دو طرح ویژه برای سرویس‌دهی به بهشت رضا (ع) پیش‌بینی‌شده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در روز‌های پنجشنبه ۲۵ و جمعه ۲۶ اسفندماه طرح ویژه سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) برای زیارت قبور مطهر شهدا و درگذشتگان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: طبق این طرح سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) در روز پنجشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا غروب آفتاب و روز جمعه ۲۶ اسفند از صبح تا غروب آفتاب انجام خواهد شد.

نیشابوری تصریح کرد: در کنار این دو روز سرویس‌دهی ویژه به آرامستان بهشت رضا (ع) از روز ۲۹ اسفند امسال تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ نیز از صبح تا غروب آفتاب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: سرویس‌دهی به آرامستان بهشت رضا (ع) درایام ذکرشده از پایانه‌های انقلاب، شهید مفتح، مصلی، بولوار وکیل‌آباد مقابل دانشگاه فردوسی و پایانه خواجه ربیع انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به اجرای طرح ویژه سرویس‌دهی به مادران و پدران شهدا و سالمندان اشاره و اظهار کرد: بر اساس این طرح پدران و مادران معزز شهدا و همچنین سالمندان از طریق اتوبوس و از مقابل مساجد منتخب برای زیارت قبور مطهر شهدا و درگذشتگان به بهشت رضا (ع) منتقل و بازگردانده خواهند شد.

نیشابوری افزود: این طرح از اول تا چهارم فروردین به‌وسیله ۳۰ دستگاه اتوبوس و با هماهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به مرحله اجرا درمی‌آید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->