مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی
سرخط خبرها

زلاتان در ۴۱ سالگی به اردوی سوئد دعوت شد!

  • کد خبر: ۱۵۵۱۸۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
زلاتان در ۴۱ سالگی به اردوی سوئد دعوت شد!
با تایید مربی تیم ملی سوئد، زلاتان ابراهیموویچ برای دو بازی پیش رو برابر بلژیک و آذربایجان در فهرست سوئد خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی، در ۴۱ سالگی دوباره به تیم ملی کشورش دعوت شده است. او که پس از سپری کردن یک مصدومیت طولانی‌مدت به میادین برگشته، به زودی در بازی‌های ملی ماه مارس ۲۰۲۳ برای سوئد به میدان خواهد رفت.
یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد، در نشست خبری خود به دعوت از زلاتان ابراهموویچ برای بازی‌های پیش روی آن‌ها برابر بلژیک و آذربایجان در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ اشاره کرد. اندرسون گفت: «از زلاتان در طول این دو مسابقه استفاده خواهیم کرد. او وضعیت خوبی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند، چون در غیر این‌صورت اصلا دعوتش نمی‌کردم.»
زمانی که سوئد به مصاف بلژیک برود، نزدیک به یک سال از آخرین بازی زلاتان برای سوئد گذشته است. آخرین بازی که ایبرا برای تیم ملی سوئد انجام داد، روز ۲۹ مارس سال ۲۰۲۲ برابر لهستان بود. او که سال ۲۰۱۶ پس از حضور در جام ملت‌های اروپا بازنشسته شده بود، بعد از پنج سال غیبت در این تیم دوباره پیراهن سوئد را به تن کرد و آن را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کرد.
زلاتان بعد از آن بازی درگیر مصدومیت شد و تا همین یکی دو ماه قبل خانه‌نشین بود، اما اکنون دوباره پا به توپ شده است و به‌عنوان بازیکن تعویضی برای میلان به میدان می‌رود. زلاتان فقط ۶۸ دقیقه در تمام مسابقات برای میلان به میدان رفته است. در کارنامه زلاتان ۱۲۱ بازی و ۶۲ گل ملی به چشم می‌خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->