کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

زلاتان در آستانه خداحافظی

  • کد خبر: ۱۴۶۸۷۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
زلاتان در آستانه خداحافظی
ستاره سوئدی سرانجام قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک سال پیش در فصل ۲۰۲۱/۲۲ زلاتان ابراهیموویچ در برابر ونتزیا گلزنی کرد تا پس از کریستیانو رونالدو دومین کسی باشد که توانسته به ۸۰ تیم اروپایی گل بزند، اما از آن روز تا به الان تمامی اعداد مقابل نام زلاتان صفر است. صفر دقیقه حضور در بازی، صفر گل، صفر پاس گل و صفر درصد شانس تمدید قرارداد با میلان؛ البته این احتمال وجود دارد که او به عنوان سفیر باشگاه معرفی شود تا در جمع شیاطین باقی بماند.

آخرین قهرمانی با میلان

در دسامبر ۲۰۱۹ ابراهیموویچ پس از شکست سنگین میلان برابر آتالانتا، چمدان‌هایش را بست و با بلیطی مستقیم از لس آنجلس به میلان آمد تا شاگرد پیولی شود. با وجود مصدومیت‌های پی در پی زلاتان، تاثیری مستقیم بر قهرمانی روسونری داشت. آخرین حضور ابراهیموویچ در زمین بازی به دیدار برابر ساسولو در هفته سی و هشتم فصل گذشته برمی‌گردد جایی که پیولی، زلاتان را به عنوان بازیکن تعویضی روانه زمین کرد و اگر چه او در این بازی موفق به گلزنی شد، اما به دلیل آفساید این گل مردود شد، ولی آخرین تصویر ثبت شده از زلاتان در آلبوم عکس‌های میلان، عکس او در کنار اسکودتوست؛ عکسی که هیچ کدام از هواداران میلان علاقه‌ای به فراموشی آن ندارند.

همه چیز طبق برنامه پیش نرفت

بعید است رابطه میلان و زلاتان ابراهیموویچ یک فصل دیگر هم ادامه داشته باشد و به احتمال زیاد در پایان فصل شاهد خداحافظی بنجامین باتن فوتبال باشیم. زلاتان بیش‌تر از اینکه بازیکن میلان باشد، معشوق هواداران میلان بود و زمانی که زلاتان را در زمین بازی می‌دیدند، خیالشان از نتیجه مسابقه راحت بود. ابراهیموویچ پس از عمل جراحی رباط صلیبی و مینیسک در همچنان روی بازگشت خود کار می‌کند، اما با گذشت ۵ ماه از دوران نقاهتش همچنان شرایط بازی کردن ندارد. زلاتان پس از بازگشتش به کالچو، ۷۴ بازی برای میلان انجام داد و در این ۳ سال ۳۶ گل و ۱۱ پاس گل، آمار ثبت شده توسط زلاتان بوده و شاید پیرمرد پرحاشیه فوتبال اروپا به زودی از ورزش مورد علاقه‌اش خداحافظی کند تا هواداران فوتبال خیلی زود دلتنگ جنجال‌های خاص ابراهیموویچ شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->