کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پایان کار زلاتان در میلان

  • کد خبر: ۱۵۷۷۳۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
پایان کار زلاتان در میلان
به نظر می‌رسد کار زلاتان ایبراهیموویچ در میلان به پایان رسیده است و در این تیم برای فصل بعد جایی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، زلاتان ایبراهیموویچ، فوق ستاره سوئد ظاهرا در آستانه خداحافظی از میلان است. قهرمان فصل قبل فوتبال ایتالیا تصمیم به تمدید قرارداد با این بازیکن ۴۱ ساله که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، ندارد.
به نظر می‌رسد مصدومیت‌های مداوم زلاتان، سران این تیم را مجاب کرده است تا قید همکاری با او را بزنند. این بازیکن ۴۱ ساله در حال حاضر به دلیل مشکلات عضلانی از ترکیب تیمش دور است و حضور او در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی رفت مقابل ناپل چهارشنبه در میلان برگزار می‌شود.
ابراهیموویچ اوایل سال ۲۰۲۰ از لس‌آنجلس‌گالکسی به میلان بازگشت. در فصل جاری او تاکنون تنها در چهار بازی لیگ به میدان رفته و در باقی دیدار‌ها به دلیل مصدومیت غایب بوده است. پنالتی او در بازی برابر اودینزه در ماه مارس، او را به مسن‌ترین گلزن سری آ در تمام دوران تبدیل کرد تا تنها دستاورد او در این فصل همین رکورد باشد.
ایبراهیموویچ پس از ۹ ماه دوری از فوتبال به دلیل مصدومیت ۲۶ فوریه به میادین بازگشت. این مهاجم با ۶۲ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی سوئد است و در دیدار‌های ملی فروردین‌ماه نیز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ انتخابی یورو نیز تبدیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->