امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

یامگا بهترین خارجی سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۵۳۵۶
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
یامگا بهترین خارجی سال ۱۴۰۱
کورین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال از نگاه کارشناسان به عنوان برترین بازیکن خارجی سال ۱۴۰۱ معرفی شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کوین یامگا که فصل پیش به استقلال پیوست و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافت از سوی کارشناسان فوتبال ایران به عنوان برترین بازیکن خارجی سال ۱۴۰۱ معرفی شده است.

یامگا علاوه براینکه سال ۱۴۰۱ را با قهرمانی تیمش در لیگ برتر شروع کرد و گل‌های ارزشمندی در ترکیب استقلال قهرمان فصل قبل به ثمر رساند، در فصل جاری نیز همواره عصای دست ریکاردو ساپینتو بوده  وموفق شده نمایش مطلوبی را از خود به جا بگذارد.

یامگا اکنون درکنار مهدی قایدی شش گل زده نیز در کارنامه خود دارد که این آمار نیز قابل تامل است. این بازیکن درحالی چشم به قهرمانی دوباره با استقلال دوخته که برای یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، اما مشخص نیست که او از لحاظ مالی نیز با سران استقلال به توافق نهایی برسد، یا خیر؟!

بدون شک از دست دادن چنین بازیکنی از سوی هواداران استقلال با انتقاد‌های بسیاری مواجه خواهد شد و مدیران استقلال باید به سرعت توافقات تکمیلی را با این بازیکن انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->