برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

۲ بازیکن خارجی استقلال به دردسر افتادند

  • کد خبر: ۱۵۶۵۴۴
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
۲ بازیکن خارجی استقلال به دردسر افتادند
باشگاه استقلال نتوانست به تعهدات مالی خود نسبت به ۲ بازیکن خارجی اش عمل کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دو بازیکن خارجی استقلال که مدتهاست در مورد پرداخت پولشان به باشگاه اخطار دادند باز هم در این امر ناکام ماندند و مشخص نیست که از این پس در مورد بدقولی مدیران استقلال چه تصمیمی را اتخاذ می‌کنند.

علی فتح الله زاده پس از بازی با فولاد به کوین یامگا و سیلوا دو بازیکن خارجی خود قول داد که در تعطیلات حقوق معوقه این دو بازیکن را به آن‌ها پرداخت می‌کند، اما چک مدیریت استقلال برگشت خورد!

یامگا و سیلوا در مورد پرداخت مطالباتشان با مدیران استقلال کنار آمدند و در حالی که شرایط فسخ قرارداد با استقلال را در شرایط فعلی دارند، اما این اقدام را انجام ندادند و راهی کشورشان شدند تا تعطیلات را سپری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->