آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

عذرخواهی آموزش و پرورش برای تاخیر در پرداخت‌ها

  • کد خبر: ۱۵۵۸۵۴
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
  • ۵
عذرخواهی آموزش و پرورش برای تاخیر در پرداخت‌ها
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند عذرخواهی می کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده‌اند.

توقع و انتظار این بود که سازمان های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور ، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیئت محترم وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روزهای آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.»

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
میر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
عذرخواهی شما چه دردی رو دوا خواهد عقب مانده ذهنی
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
چه تصمیمی می خوان بگیرن اینقدربه قشرمافرهنگیان ظلم نکنیدلطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
اگر عرضه داشته باشید استعفا میدید و وزارت خالی را تحویل این بی سوادان میدید
Ata
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
بله کاملا درست فرمودند تازه۱میلیون ۸۰۰از حقوق خودمون رو کم کردن
معوقشون بخوره تو ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
0
1
نیاز به عذرخواهی نیست استعفا بدید بی عرضه ها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->