اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود
سرخط خبرها

افزایش ۱۴ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۶۲۹۲
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
افزایش ۱۴ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۲
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افزایش ۱۴ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، سید جواد موسوی در جلسه ستاد خدمات سفر که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: از نیمه اسفند ماه ۹۶ هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی بازدید داشته‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تا کنون توسط ۱۳۰ بازرس ۴۸۰۰ مورد بازرسی داشته‌ایم در طی این بازرسی‌ها ۴۹ واحد پلمب شده و ۶۰ میلیون تومان وجه به زائرانی که شکایت کرده بودند، عودت داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۶ هزار و ۱۷۵ گردشگر خارجی وارد مشهد شده‌اند که از این تعداد ۱۲ هزار زائر خارجی از کشور عراق، ۵ هزار از کشور افغانستان و مابقی از سایر کشور‌ها هستند.

موسوی تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ غرفه صنایع‌دستی در بیش از ۵۰ پایگاه در ۲۵ شهرستان استان فراهم کردیم تا هنرمندان صنایع‌دستی در این غرفه‌ها بتوانند محصولات خود در کنار بازدید گردشگران از مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی به فروش برسانند.

وی یادآور شد: پیک سفر‌های نوروزی به مشهد از ۱۵ اسفند آغاز شد. در ۱۳ و ۱۴ اسفند ظرفیت اقامتی مشهد ۸۰ درصد اشغال شده بود که در هیچ سالی در چنین روزی ظرفیت اقامتی مشهد به این اندازه تکمیل نشده بود. همچنین این میزان از اشغال واحد‌های اقامتی در نیمه اسفند ماه نشان می‌دهد که برنامه زمان‌بندی سفر‌ها به خوبی توزیع شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->