آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگران آغاز شد وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح
سرخط خبرها

قالیباف: مشارکت در انتخابات بالا باشد همه پیروز شده‌ایم

  • کد خبر: ۱۵۷۴۴۵
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
قالیباف: مشارکت در انتخابات بالا باشد همه پیروز شده‌ایم
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، هر نتیجه‌ای حاصل شود همه ما پیروز شده ایم اما نتیجه مشارکت پایین، عدم موفقیت کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در نشست مشترک دولت و مجلس عصرچهارشنبه در سالن اجلاس سران، با اشاره به موضوع تحول که از سوی رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سال جدید مطرح شد با بیان این که برای تحول باید نظام حکمرانی با مردم تعامل داشته باشد، گفت: اگر تصمیمی بگیریم که نقش مردم در آن نباشد، از تحول فاصله گرفته‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردمی سازی زمانی اتفاق می‌افتد که در هر تصمیم، حرف، قانونگذاری، تصمیم اجرایی و... نقش مردم را مشخص کنیم.

قالیباف همچنین با اشاره به برنامه هفتم توسعه که در دولت درحال تدوین است بر ارائه آن به مجلس حداکثر تا پایان اردیبهشت تاکید و اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه کشور باید محور همه تحولات کشور قرار گیرد و این برنامه در حقیقت باید میثاق ملی نظام حکمرانی برای تحول باشد. ‌

وی در ادامه به انتخابات سال جاری و تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره آن اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، بر چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابتی بودن انتخابات تأکید کردند و در این زمینه لازم است توجه کنیم که لازمه مشارکت مردم، اعتماد آن‌هاست و اینکه مردم ببینند که در موضوعات کشور اثرگذارند و بدانیم که مردم میزان اثرگذاری خود در نظام حکمرانی را ارزیابی می کنند.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه همه باید برای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و با رقم زدن تحول می‌توانیم مشارکت بالایی در انتخابات رقم بزنیم اظهار کرد: اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد، هر نتیجه ای حاصل شود همه ما پیروز شده ایم اما نتیجه مشارکت پایین، عدم موفقیت کشور است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->