وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ پوتین و اردوغان دیدار کردند+ فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سوءقصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تکذیب شد شماری از اسرای اسرائیلی اقدام به خودکشی کردند تعویق صدور حکم قطعی ترامپ در پرونده حق السکوت بشیر بی‌آزار آزاد شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری+ فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مصوبه بازسازی مناطق سیل‌زده را ابلاغ شد

  • کد خبر: ۱۵۸۲۳
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
مصوبه بازسازی مناطق سیل‌زده را ابلاغ شد
معاون اول رییس جمهوری مصوبه اختصاص۶ هزار و ۸۳۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را ابلاغ کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، اسحاق جهانگیری روز شنبه مصوبه هیات وزیران درخصوص اختصاص مبلغ ۶ هزار و ۸۳۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل و آب‌گرفتگی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه بیست و نهم دی ۱۳۹۸ با اختصاص مبلغ ۶ هزار ۸۳۹ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده ناشی از سیل و آب گرفتگی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان موافقت کردند.

مطابق این تصمیم، اعتبار تخصیص یافته صرف کمک‌های بلاعوض جهت احداث و تعمیر واحد‌های مسکونی و تجاری شهری و روستایی و تأمین لوازم معیشتی واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده، کمک هزینه اسکان موقت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی، کمک بلاعوض جهت احداث واحد‌های جایگاه دامی آسیب دیده و هزینه‌های پشتیبانی و ارائه خدمات فنی و مدیریتی و آواربرداری و نیز اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهت بازسازی تأسیسات روبنایی داخل محدوده و دفع آب‌های سطحی روستا‌ها در استان‌های یاد شده خواهد شد.

دولت همچنین، مبلغ ۱۱ هزار و ۵۲۸ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با سود و کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و پنج درصد در مناطق شهری به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع سیل و آب گرفتگی در استان‌های آسیب دیده اختصاص داد.

سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت یارانه سود (مابه التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار) و مانده مطالبات معوق شامل اصل و سود تسهیلات اعطایی به خسارت‌دیدگان موضوع بند (۲) این تصویب‌نامه را تضمین و تعهد می‌نماید که هزینه‌های یادشده پس از اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال‌های بعد پیش‌بینی و منظور کرده و به شبکه بانکی پرداخت کند. این تضمین نافی مسئولیت بانک‌های عامل در وصول مطالباتشان نیست.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه‌ماهه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->