نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

خراسانی‌ها در اندیشه فتح آب‌های ترکیه

  • کد خبر: ۱۵۸۷۹۷
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
خراسانی‌ها در اندیشه فتح آب‌های ترکیه
۲ شناگر استان برای کسب سهمیه رقابت‌‎های جهانی به میدان می‌روند

دو شناگر خراسانی به مسابقات شنای بین‌المللی ترکیه دعوت شدند. سینا غلامپور و ابوالفضل سام درحالی به رقابت‌های شنای ترکیه برای کسب ورودی مسابقات جهانی فوکوکا ژاپن۲۰۲۳ می‌روند که کمیته فنی فدراسیون شنای ایران امید‌های زیادی به موفقیت آن‌ها در این دوره از مسابقات دارد. ملی‌پوشان شنای ایران برای کسب ورودی مسابقات جهانی شنای فوکوکا ژاپن۲۰۲۳ و آمادگی بیشتر برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی، راهی کشور ترکیه می‌شوند.

علاوه بر این دو شناگر، مهرشاد افقری، سامیار عبدلی، متین سهران و هومر عباسی سایر شناگرانی ایرانی هستند که همراه با غلامپور و سام در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. شناگران خراسانی در جریان رقابت‌های لیگ‌برتر شنای فصل گذشته توانستند نمایشی خیره‌کننده داشته باشند و همین موضوع، نظر کمیته فنی را برای اعزام آن‌ها به ترکیه جلب کرد.

ابوالفضل سام در تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد یکی از ستاره‌ها بود و توانست با این تیم دهمین قهرمانی پیاپی در رقابت‌های لیگ‌برتر شنا را به‌دست بیاورد. تیم سینا غلامپور، نیروی زمینی، هم به جایگاهی بهتر از ششمی در این مسابقات نرسید، اما یکی‌دو رکورد ملی را ارتقا داد. غلامپور سال قبل در تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد قهرمان لیگ‌برتر شده بود، اما امسال به‌علت خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی پیوسته بود و برای این تیم شنا می‌کرد.

یک نکته جالب درباره هر دو شناگر خراسانی این است که آن‌ها چند ماه پیش در جریان رقابت‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه توانسته بودند چند رکورد ملی را ارتقا ببخشند و با شرایط شنا در آب‌های ترکیه آشنایی دارند. دو شناگری که با عملکردشان در سال‌های گذشته ستاره‌های آینده شنای ایران به حساب می‌آیند. مسابقات بین‌المللی شنای ترکیه از هفتم تا دهم اردیبهشت‌۱۴۰۲ زیر نظر فدراسیون جهانی شنا و به‌عنوان رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی ترکیه در شهر ادرنی این کشور برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->