رییس هیات شنای خراسان رضوی: مردم هنوز با استخر‌ها و پارک‌های آبی آشتی نکرده‌اند

  • کد خبر: ۱۶۱۳۷۳
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رییس هیات شنای خراسان رضوی: مردم هنوز با استخر‌ها و پارک‌های آبی آشتی نکرده‌اند
رییس هیات شنای خراسان رضوی گفت: پس از ۲ سال شرایط کرونایی و مشکلات قطعی گاز در سال گذشته و تقارن ماه رمضان با نوروز امسال، استخر‌ها شرایط سختی را گذارنده‌اند و مردم هنوز به طور کامل با استخر‌های آشتی نکرده‌اند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین گرایلی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در سال جاری عنوان کرد: در دو تا سه سال اخیر به دلیل کرونا از نظر کیفی و کمی ریزش داشتیم و تعداد شناگران استان کاهش زیادی داشت. عده‌ای از ورزشکاران که عمر ورزشی‌شان به اتمام رسید و کسانی که در این رشته تحمل کرده و ادامه دادند، مشکلاتی داشتند که باید مشکلاتشان حل شده و جبران شود.

وی ادامه داد: برنامه داریم که مجددا استعدادیابی کرده و شناگران جدیدی جذب کرده و پرورش دهیم تا همانند گذشته شرایط خوبی در خراسان رضوی داشته باشیم، چرا که در حال حاضر هیات استان به لحاظ کمی و کیفی در تعداد شناگران وضعیت خوبی ندارد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: چند جلسه با مدارس شنای مشهد داشته‌ایم تا از پیشنهادات و راهکار‌های آنان مطلع شویم. در سوی مقابل نیز باید نیم‌نگاهی به قهرمانان خود داشته باشیم. در حال حاضر سینا غلام‌پور و ابوالفضل سام در مسابقات انتخابی جهانی ژاپن در ترکیه حضور دارند که باید در وهله نخست این ۲ شناگر را حمایت و حفظ کنیم تا در مسابقات بین‌المللی بدرخشند.

گرایلی تصریح کرد: همچنین باید به دنبال اسپانسر باشیم. سعی داریم موج‌های آبی را متقاعد کنیم تا حامی هیات شنای استان باشد، در غیر اینصورت باید اسپانسر جدیدی جذب کنیم. امسال به دنبال این هستیم که در لیگ برتر واترپلو نیز تیم داری کنیم.

وی با اشاره به بخش بانوان هیات شنای استان خاطرنشان کرد: از مهر ماه که وارد هیات شنای استان شدم، از همان موقع اعلام کردیم که در بخش بانوان شرایط ویژه‌تری در این ۴ سال خواهیم داشت. در سال گذشته اسپانسری جذب کردیم تا بتوانیم در لیگ برتر شنای بزرگسالان بخش بانوان حضور یابیم، اما متاسفانه لیگ بانوان برگزار نشد. اگر امسال این لیگ برگزار شود قطعا حضور پیدا خواهیم کرد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی در خصوص بخش شیرجه در هیات استان تصریح کرد: در این حوزه نیز استعدادیابی کرده‌ایم و در این حوزه یک مدرسه در مشهد راه‌اندازی شده که جزو نخستین شهر‌های کشور هستیم که در بخش شیرجه مدرسه راه‌اندازی کرده‌ایم.

گرایلی در خصوص وضعیت پارک‌های آبی و استخر‌های مشهد در نوروز امسال با توجه به تقارن با ماه رمضان گفت: در چند وقت اخیر شرایط خوبی برای هیچ استخری وجود نداشته است. در دو تا سه سال اخیر کرونا مانع استقبال مردم از استخر‌ها شده بود. هنوز مردم به طور کامل با استخر‌ها و مراکز آبی به خوبی آشتی نکرده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته که استخر‌ها و مراکز آبی مجددا در حال رونق بودند، گاز استخر‌ها را به دلیل کمبود گاز قطع کردند. پس از آن در نوروز به دلیل ماه رمضان نیز استخر‌ها و پارک‌های آبی شرایط خوبی نداشتند. برای پارک‌های آبی نیز مشکلات زیادی به وجود آمده است. درست است که پارک‌های آبی درآمد بالایی دارند، اما همان میزان نیز هزینه‌های بالایی دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->