حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد ۴ ساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: دست فعالان اقتصادی را می‌بوسم

  • کد خبر: ۱۵۹۵۹
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
استاندار خراسان رضوی: دست فعالان اقتصادی را می‌بوسم
استاندار خراسان رضوی گفت: همه ما متحد هستیم برای انجام کاری مقدس، برای توانمند کردن مردم، ایجاد شغل، کاهش آسیب اجتماعی، افزایش سرمایه اجتماعی و امنیت پایدار نه اینکه با یک گران شدن بنزین کشور به آشوب کشیده شود..

فرزانه شهامت- علیرضا رزم حسینی در همایش همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: کار ما در مثلث توسعه، داوطلبانه است. هیچ مجاهد و معینی اجبار نشده است؛ کار ما در مثلث توسعه، اعتقادی و اقتصادی است..
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بدبینی و منفی‌گرایی از مشکلات ما است. کسانی هستند که با نق زدن‌های مدام می‌خواهند ما خسته شویم. حسادت می‌کنند، چوب لای چرخ می‌گذارند. چرا؟ مگر ما رانت یا وام کم‌بهره‌ای گرفتیم؟ این حرف‌ها و نمی‌شود‌ها موقع فتح خرمشهر هم بود.
به گفته وی، منفی گرایی هست، پول دولتی هم نیست. با این شرایط چه کنیم؟ دست روی دست بگذاریم، آسیب‌های اجتماعی را ببینیم و دلمان خوش باشد که امام جمعه، استاندار یا رئیس دادگستری هستیم؟ این‌ها به خودی خود ارزشی ندارد..

دعوا‌های سیاسی را کنار بگذاریم. سلیقه‌های سیاسی هر کس برای خودش. چکار دارید به توسعه استان و غنی کردن مردم فقیر؟
مانیفست ما این است که انتظار تشویق نداشته باشیم و به سبک قاسم سلیمانی برای خدا کار و در برابر بی‌مهری‌ها مقاومت کنیم، بدون چاپلوسی و تظاهر. دست فعالان اقتصادی که برای توانمند کردن مردم و ایجاد شغل کار می‌کنند را می‌بوسم.

 

باید در عرصه اقتصاد به جایی برسیم که تحریم‌ها راه به جایی نبرد

 

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه و در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد نیز در این همایش گفت: پیش از آمدن آقای رزم حسینی به خراسان رضوی، حاج قاسم سلیمانی نزد من آمدند و گفتند  استانداری که برایتان میاید نماینده عادی و معمولی دولتی نیست بلکه عنصر پرورش یافته در فرهنگ دفاع مقدس است.کسی است که ۳۰ سال تجربه برخواسته از استعداد سرشارش را پای ضریح امام رضا بریزد

‌وی با بیان اینکه این حرکت اقتصادی به اساس انقلاب ارتباط دارد، افزود: تنها راه نجات و نقطه مقاومت دربرابر دشمن مستکبر، اقتصاد مقاومتی است..

وی ادامه داد: همان طور که دفاع مقدس ما را به جایی رساند که دشمن ما ۳۰ سال است مثل سگ در اطراف ما پارس می‌کند و نمی‌تواند نزدیک شود، باید در عرصه اقتصاد هم به جایی برسیم که تحریم‌ها راه به جایی نبرد..‌

به گفته وی، جنایت دشمن در ترور حاج قاسم سلیمانی، بزدلانه بود و نتیجه ان دست از گریبانش برنمی‌دارد.‌

نماینده ولی فقیه و در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: ورود ۱۱ هزار میلیارد تومان به استان در جریان طرح مثلث توسعه ان هم در یک سال که بخشی از آن به تعریف و توجیه طرح گذشت، کار بزرگی است..‌

آیت الله علم الهدی، اظهارداشت: عنوان یک طلبه از همه شما تشکر می‌کنم، شرایط کنونی که روحانیت معظم در قالب ائمه جمعه، مسیولان دولتی، دستگاه قضا با بخش خصوصی همراهی کند، قابل تصور برای بخش خصوصی نبود..

امام جمعه مشهد تصریح کرد:  قدرت‌ها کنار هم قرار گرفتند تا ثابت کنند اگر نگاه مان به درون باشد میشود همه مشکلات کشور را حل کرد.



برای اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی هم‌قسم شده‌ایم

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه برای اجرای طرح مثلث توسعه هم قسم شده‌ایم.
صادقی نیز در این همایش، افزود: رویه مسئولان استان از همکاری و همدلی گذشته است.


وی با بیان اینکه طرح مثلث توسعه، بر اساس بررسی‌های انجام شده بهترین نسخه فعالیت‌های اقتصادی است، اظهار داشت: تاکید رئیس قوه قضائیه این است که تفسیر ما از قوانین به نفع تولیدکنندگان باشد نه بهانه‌گیری و مانع تراشی برای آن‌ها.


به گفته وی، هم قسم شده‌ایم یعنی هر هفته حوالی ۶ صبح جلسه ستاد تدبیر، جلسه می‌گذاریم مشکل استان را اگر بتوانیم در استان حل می‌کنیم و اگر نتوانیم با ارتباط خوبی که با سران قوا وجود دارد، به دبیرخانه می‌فرستیم و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.


ایجاد بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان خراسان رضوی

علی‌اکبر لبافی، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی نیز در این همایش گفت: تا سوم بهمن، ۱۲۶۴ پروژه کسب و کار و توسعه ۶۸ معین در ۲۸ شهرستان ثبت سامانه شده است.

وی افزود: براساس اطلاعات مندرج در سامانه سامانه ثبت سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی شهرستان‌های تربت حیدریه، سبزوار، بردسکن، درگز و خلیل‌آباد بهترین عملکرد را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۲۲ فعالیت از ۳۴ معین در ۱۹ شهرستان توسط نهاد مردمی بررسی و تایید شده است، خاطرنشان کرد: ارزش این فعالیت‌ها ۱۰۰۰ میلیارد تومان است و ۵۵۷۸ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گفته وی، ۱۲۴ صندوق حساب سپرده سرمایه‌گذاری با ۷۹۸۰ عضو و ۴۷۲۸۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

لبافی ادامه داد: ۲۶ درصد از ۱۶۳ معین استان به گام‌های نهایی پنجم و ششم (سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی) رسیده‌اند، ۲۱۲ پروژه با پیش‌بینی اشتغال ۱۸۰۶ نفر بهره‌برداری شده است.


الگوی مثلث توسعه خراسان رضوی یک‌ساله شد

 همایش الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم‌اکنون در مجموعه گردشگری تخت جمشید شاندیز در حال برگزاری است.

 امروز ۶ بهمن سالگرد امضای اولین تفاهم‌نامه با معین‌های اقتصادی و ارکان حاکمیت در استان است.

 معاون اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، استاندار خراسان رضوی، معین‌ها و فعالان اقتصادی، ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان دادگستری در این همایش حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->