سرخط خبرها

مجید اخشابی: اجرا برای زائرین امام رضا(ع) حس میزبانی دارد

  • کد خبر: ۱۵۹۸۱۴
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
مجید اخشابی: اجرا برای زائرین امام رضا(ع) حس میزبانی دارد
خواننده مطرح کشورمان گفت: اجرا برای زائرین امام رضا (ع) به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ در واقع من خواننده با اینگونه اجرا میزبان هستم و از زائران امام رضا (ع) میزبانی می‌کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید اخشابی اظهارداشت: برگزاری ماه امت برای دومین سال پیاپی حرکت مثبت و ارزشمندی است، شهر مشهد نیز مانند همه شهر‌ها نیازمند کار‌های فرهنگی وهنری است چرا که از ابزار هنر در جهت بهبود و اصلاح جامعه کمک گرفته می‌شود.

وی افزود: اگر ازدل این نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها الگوی صحیح و مناسبی بوجود بیاید این جشنواره‌ها می‌توانند آثار مشترک و مفیدی را در حوزه وحدت کشور‌های جهان اسلام را رقم بزنند.

این خواننده مطرح تصریح کرد:اگر قرار باشد ارتباطی با کشور‌های جهان اسلام برقرار شود مباحث فرهنگی و هنری و در واقع ابزار هنر می‌تواند پیوند دهنده این کشور‌ها باشند و ما می‌توانیم از تجربیات فرهنگی و هنری و در واقع کریدور‌های فرهنگی استفاده کنیم.

اخشابی با بیان این مطلب که برگزار ماه امت اقدام ارزشمند و مبارکی است که در شهر مشهد برگزار شده و این اقدام می‌تواند آشتی این شهر با هنر موسیقی باشد. موسیقی از هنر‌های کاربردی و اثرگذار و دارای ظریب بسیار بالایی است و به راحتی از این ابزار می‌توان در راستای بهبود جامعه کمک گرفت.

وی ادامه داد: در واقع موسیقی دارای پیام‌های مثبت، ارزشمند و آموزنده‌ای است که می‌تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و این پیام‌ها را ارائه دهد.

خواننده مطرح کشورمان اظهارداشت:با توجه به علاقه مندی جامعه به موسیقی الزاما باید چنین محافلی اتفاق بیفتد تا بتوانیم به کمک موسیقی، موسیقی‌های فاخر و ارزمند و دارای محتوای مطلوب تولید کنیم و آثار ارزشمندی از این حرکت‌ها نه تنها به مردم کشورمان بلکه به جهان اسلام نیز ارائه شود.

اخشابی در پایان در خصوص اجرا در حوزه فرهنگ رضوی و توجه به امام رضا (ع) نیز گفت:اجرا برای زائرین امام رضا (ع) در واقع به گونه‌ای حس میزبانی دارد؛ من خواننده با اینگونه اجرا میزبان هستم و برای زائران امام رضا (ع) میزبانی می‌کنم؛ همیشه اجرا‌های مشهد را دوست دارم چرا که حس متفاوتی نسبت به سایر اجراهایم دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->